Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har Guerilain sitt, men har brukt det i mange år og har aldrig prøvet noe annet solpudder. Tenkte på å kjøpe chanel sitt, for forandringens skyld. Da lurer jeg på om noen har prøvd dette solpudderet fra chanel, å hva synes dere? Er det mye skimmer i dette solpudderet?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Det er litt shimmer i det, men jeg er veldig fornøyd med mitt!
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Da skal jeg ut å kjøpe det når jeg får lønning, gleder meg, elsker å prøve nye make-up, noe som er en stor svakhet........
kitekatt Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Jeg finner ikke noe som heter solpudder hos guerlain. Er det disse kulene i forskjellige farger? Har ikke sett noen som gir "solfarge" heller. Bare beige kuler, rosa og den med grønne og rosa og noen andre farger. Husker at bodyshop hadde noe sånt, men de var liksom terrakottakuler som ga en god gyllen farge i ansiktet
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Guerlain sitt solpudder heter Terracotta, og kommer i et rundt, brunt etui. Pris rundt 300 kroner. Det finnes i ca. seks ulike farger, og jeg er kjempefornøyd. Chanel sitt har altfor mye glitter for dagbruk, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Har hørt at det fra art deco skal gi veldig fin farge. NOen?
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Guerlain sitt solpudder heter Terracotta, og kommer i et rundt, brunt etui. Pris rundt 300 kroner. Det finnes i ca. seks ulike farger, og jeg er kjempefornøyd. Chanel sitt har altfor mye glitter for dagbruk, synes jeg. ← Å, jeg trodde solpudderet var sånne kuler jeg
Ling Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Dr. Hauschka har et veldig fint solpudder! Nesten ikke skimmer i det heller......
En som vet Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Jeg er veldig glad i Clinique sitt! Synes det ser veldig naturlig ut + at det har akkurat nok skimmer i; gir glødende hud, men ser ikke unaturlig ut i dagslys. Perfekt!
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Jeg bruker Guerlain sitt, og er kjempefornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 Jeg bruker Guerlain sitt, og er kjempefornøyd. ← Hvilket da? det "matte" som kommer i forskjellige farger, eller det som er satt sammen av masse farger, ett for blondiner og ett for brunetter?
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 Det som er satt sammen av masse farver, og jeg bruker det for blondiner. Favoritten min, har ikke funnet bedre! Min heter Terracotta Light.
Rosenrød Skrevet 30. juli 2006 #14 Skrevet 30. juli 2006 Enig med Tanita, jeg har også akkurat kjøpt Terracotta light i "blondes". Kjempeflott og naturlig på meg i hvert fall.
vixen Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 Har hørt at det fra art deco skal gi veldig fin farge. NOen? ← Ja, den kosten med pudder i funker bra. Husker ikke navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå