Gå til innhold

Menn som er opptatt....

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Hvis man møter en fyr som ikke sier noe om dama, er det jo en annen sak.

Men regner med at du (hvis du er ts) visste om henne i løpet av det året du var pågående, og han avvisende?

Jeg fikk beskjed om det ja-klart jeg ikke visste hvordan

jeg skulle takle situasjonen når han plutselig viste interesse. Jeg vet ikke hvilket

forhold de to har når han er ute på byen hver helg-uten damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg fikk beskjed om det ja-klart jeg ikke visste hvordan

jeg skulle takle situasjonen når han plutselig viste interesse. Jeg vet ikke hvilket

forhold de to har når han er ute på byen hver helg-uten damen.

Å herregud, ikke engang gå ned den stien og spekuler i hvordan forholdet deres er.

Ikke engang ta det han evnt sier for god fisk, det er ikke første gangen en mann lyver ang "kona skjønner meg ikke" mens han i realiteten har det heeelt fint hjemme.

Det er alle slags måter å ha forhold på, det ene er ikke bedre enn det andre, bare annerledes.

Mest sannsynlig er han helt fornøyd med å ha henne hjemme og deg evnt på si.

Og tro meg, det er ingen fin rolle å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Å herregud, ikke engang gå ned den stien og spekuler i hvordan forholdet deres er.

Ikke engang ta det han evnt sier for god fisk, det er ikke første gangen en mann lyver ang "kona skjønner meg ikke" mens han i realiteten har det heeelt fint hjemme.

Det er alle slags måter å ha forhold på, det ene er ikke bedre enn det andre, bare annerledes.

Mest sannsynlig er han helt fornøyd med å ha henne hjemme og deg evnt på si.

Og tro meg, det er ingen fin rolle å ha.

Denne mannen er ikke gift-ikke barn i bildet. Kanskje jeg faktisk har en reel sjangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Denne mannen er ikke gift-ikke barn i bildet. Kanskje jeg faktisk har en reel sjangs.

Hei:) meg igjen. Tror nok dette bare er ett jag-siden det er en som jeg ikke kan få. takk for konstruktive tilbakemeldinger fra dere der ute. Det helper meg å se klart. Selvfølgelig lar jeg dette ligge. Jeg får le litt av meg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Egenopplevelse her, nesten identisk! :ironi:

Jeg hadde vært betatt av en mann i ett år faktisk, før han endelig så meg. Han var opptatt allerede, og det visste jeg, likevel innledet jeg et forhold til han. Han var faktisk den som tok initativet til alt, og jeg takka ja, jeg hadde jo tross alt drømt om han i ett år.

Så, etter fire fantastiske hemmelige måneder sammen med han, finner han ut at han vil være sammen med kjæresten sin. Og deres to små barn, kremt, som jeg visste om. :sjenert:

Og akkurat nå sitter jeg og savner han, har ikke sett han på en måned, og fatter ikke hvordan; 1. Han kunne gjøre dette mot meg, henne og barna sine, og 2. Hvordan jeg kunne være så kronidiot.

Og moralen er: Jeg hadde det fantastisk, og hadde drømmetypen på kroken, og vi snakket om en fremtid sammen. Men så lenge han er opptatt, så, vel, vi burde begge to holdt oss unna hverandre.

... Men vi hadde det jo så fint...???!! Hm, håper han blir singel fort... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddsen er jo størst for at han ikke forlater dama si til fordel for deg, desverre.

Iallefall hvis du innlater deg på noe nå, mens han vet at du vet. For da har han jo i pose og sekk. Du sier at du kan jo ha en sjangs - ja kanskje det.. men da venter du til han evt tar det valget. Her er det du som blir taperen; jeg har vært der og det unner jeg ingen. Jo mer du involverer deg jo mer følelser blir det. Å være den andre kvinnen er VONDT, tro meg. Ikke gjør det, for din egen skyld, ikke for hans, ikke for hennes. Men for din skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...