Gå til innhold

Menn som er opptatt....

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har vært forelsket i en mann i over ett år-og endelig ser han min vei. Selvfølgelig har denne mannen dame-og jeg får dårlig samvittighet bare for å ha følelser for han-kan rett og slett ikke hjelpe for det:/

Vi har kysset en gang ( etter å ha blitt avvist ett helt år) og nå har jeg bestemt meg for å prøve å glemme hele greien( det er ikke barn inni bildet) alikevell-det er sååååå vanskelig! Hva mener dere der ute? er menn som har dame noe man skal holde seg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjaa, hva ville du syntes om du var hun andre, da?

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva mener dere der ute? er menn som har dame noe man skal holde seg unna?

JA!

Du burde holde deg laaaangt unna. Det fører veldig sjelden noe godt med seg, og om man lar være å tenke på det moralske i situasjonen - vil det mest sannsynlig føre til et knust hjerte for deg, særlig siden du allerede har fått følelser.

Men, dessverre er det ikke mye noen kan si til deg tror jeg.

Det er likt seg det, alle advarer, jenta MÅ bare følge hjertet, så ender det med tragedie for henne hele greia.

For din egen del: gå fra det hele med selvrespekten og hjertet ditt i behold.

Du og VET, at om han liker det like mye - da avslutter han forholdet han er i for så å være med deg.

Vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Denne mannen er min drøm -og hadde aldri i livet trodd at han ville kysse meg. ( Da må jo han like meg littegranne ihvertfall) men men..Det får bli med drømmen. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er nok det lureste..

Men....

Hva med å snakke med han om hva han vil???

Det tør jeg ikke ta sjangsen på. Jeg har dårlig samvittighet for å ha prøvd meg

på en mann som har dame. Har moral -men klarer ikke å motstå denne mannen..Jeg treffer sikkert på han igjen-og jeg vet han følger med meg-så jeg får late som ingenting. Tar han kontakt så er det selvfølgelig ok-men jeg får bare holde en lav profil. Eneste måten jeg får svaret uansett-og jeg kan gå med ett hevet hode. Bra at dere her inne ikke dømmer meg-men hjelper meg å se klarere på ting-av og til så er følelser så sterke at man ikke klarer å tenke klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så lett å bestemme hvem man vil forelske seg i, men jeg synes egentlig du bør holde deg unna denne mannen. Eventuelt snakke med han...

Det blir fort ugreit for alle parter om det fortsetter som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Viss du klarer å gå fra dette nå uten å gjøre noe, da er jeg stolt av deg!

Det er nok, dessverre, det aller lureste å gjøre.

Så er det også slik ofte med menn, at om de vet at du vet at de er opptatt i begynnelsen av et "vennskap", så tar de det for gitt at dette er et faktum du er klar over = det eneste de vil gi deg er et elskerforhold.

Og det er ikke noe du ønsker å ha til en opptatt mann, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Denne mannen er min drøm! Hvorfor skal livet være så urettferdig?? Jeg vet ikke hvilke forhold han har til damen-det kan jo være det ryker en dag for den sags skyld-og det uten at jeg har noe som helst med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Lov deg selv at du ikke skal røre han mer før han er singel, da. Si det til han også. Et rent kutt er et pent kutt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes det er rart hvorfor dette skjedde. Denne mannen har skikkelig avvist meg i ett år nå ( jeg har vært litt pågående "kremt") så plutselig kommer han bort og sier han synes jeg er søt. Jeg har svevd en uke nå. En slik mann kommer ikke bort til "hvemsomhelst" han kan velge og vrake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppelure

Det er en helt ærlig sak å forelske seg, men noen ganger er det kompliserende faktorer, som andre damer, inne i bildet. Sånt er skikkelig, skikkelig kjipt, been there, done that!!!!

Synes likevel at du skal ta med en ting i vurderingen din: Dersom du innleder et forhold til denne mannen nå, bak ryggen på kjæresten hans, vil du kunne stole på ham senere? Jeg tror at det kan være noe i teorien om at det en person kan gjøre MED deg, kan han/hun også gjøre MOT deg. Dessuten fortjener du vel en mann som bare er din???

Jeg dømmer deg slettes ikke altså, jeg tror bare at dette poenget kan være verdt å ta med i betraktningen. Og jeg er helt enig med dem som sier at det lureste er å holde labbene unna til fyren evt. blir singel. Det er nok det mest ryddige og greie for alle parter. For i sånne tilfeller er det dessverre veldig lett å ende opp med knust hjerte og smadret selvtillit. Du finner helt sikkert utav dette! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For meg virker det som om du egentlig ikke bryr deg om kjæresten hans, siden du selv skriver at du har vært "pågående" mot ham og at han har avvist deg et helt år. Sånn sett har du vel ikke tatt noe hensyn til om han var opptatt eller ikke? Det som kanskje forundrer deg nå er at han faktisk har gitt deg positiv respons og du aner ikke hvordan du skal takle det.

Det er vel best å gjøre som alle andre sier her. Ligg deg unna opptatte menn fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nei, det er sant. Bryr meg ikke om kjæresten-jeg bryr meg om han.

Han kommer alltid til å være min store drøm uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RPM_*

Ja, menn som har dame skal du holde deg, unna, hva får deg til å tro at han vil elske deg mer. Ødeleggg ikke denne mannen med dine lystige planer.

Vil du ha en mann som går ifra sin kvinne for at dine planer har lykkes?

Du vil på en måte ha det vondt med deg selv, og dessuten ikke føle deg trygg lenger fordi du skjønner at ikke bare denne mannen, men alle andre har denne svakheten og kan en dag gå ifra deg for en annen kvinne, hvor sårende det måtte bli på deg, er for deg en dag å oppleve om du ikke allerede har oppdaget det.

Når moralen først har blitt brutt eller samvittigheten er det lettere å bryte den andre ganger.

Selv om såpeserier går på tv, trenger du ikke å gjøre det til virkelighet, prøv en singel og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Av og til er bare to mennesker riktige. Den riktige vil han elske mer. Klart jeg holder meg unna -men jeg håper han en dag blir min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg grusomt politisk ukorrekt, men det er han som burde tenke seg om.

Klart, det burde jo være et rødt lys som blinker når en mann har dame...for om det noensinne skulle bli dere to - kunne du da stolt på ham når du visste hvor "fri" han føler seg når han har dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er han som har ansvaret. Men jeg personlig ville aldri lagt meg etter en gutt med dame, vært pågående i "årevis" osv... Jeg synes man bør klare å holde seg for god til det + at jeg synes det er veldig usexy med opptatte gutter som ikke klarer å holde seg til kjæresten sin. Hadde nok blitt ganske betenkt i forhold til om han ville gjort det samme mot meg noen år senere.

Men såklart, alle situasjoner er ulike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Klart det er han som har ansvaret. Men jeg personlig ville aldri lagt meg etter en gutt med dame, vært pågående i "årevis" osv... Jeg synes man bør klare å holde seg for god til det + at jeg synes det er veldig usexy med opptatte gutter som ikke klarer å holde seg til kjæresten sin. Hadde nok blitt ganske betenkt i forhold til om han ville gjort det samme mot meg noen år senere.

Men såklart, alle situasjoner er ulike...

Hvordan kan man vite slikt? Jeg sa det samme som deg for år sien -og jeg har aldri gjort det tidligere til det sa "pang" Som sagt var det helt uskyldig -og mer blir det ikke. Jeg skal tilogmed slutte å gå ut der jeg vet han vanker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vite slikt? Jeg sa det samme som deg for år sien -og jeg har aldri gjort det tidligere til det sa "pang" Som sagt var det helt uskyldig -og mer blir det ikke. Jeg skal tilogmed slutte å gå ut der jeg vet han vanker;)

Hvis man møter en fyr som ikke sier noe om dama, er det jo en annen sak.

Men regner med at du (hvis du er ts) visste om henne i løpet av det året du var pågående, og han avvisende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...