Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Noen som har prøvd sånne silikondråper som skal gi masse glans til håret? Vurderer å bestille fra Paul Michell eller Tigi på lookfantastic. Har aldri prøvd sånt før.
lillesky Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Ja, jeg har prøvd, og synes de er fantastiske! Men frisører sier at det sliter veldig på håret og ødelegger det. Har ikke merket det, men bruker det ikke hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Takktakk! Er det noen andre her som har prøvd silikondråper til håret og som vil dele sine erfaringer??
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Jeg brukte en stund FrizzEase fra John Frieda, og var ganske fornøyd - har tørt hår med krøller/fall. Merket likevel etterhvert at håret ble litt "immunt" mot dråpene, og hadde en tendens til å bli fortere fett ved hårroten...men, John Frieda er jo muligens ikke like bra som Tigi-produktene f.eks. - er jo en del billigere.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Du bør iallefall bruke en renseshampo (det bør man uansett når man bruker stylingprodukter med silikon) minst en gang pr. uke.
En som vet Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Bruker det innimellom. Synes faktisk Define sin er bra jeg, og billig også! Bare husk å ikke påføre for mye da, for da ser håret bare fett ut. Vær også forsiktig med å påføre for mye nærme hårrøttene ettersom det også kan føre til at håret ser fett ut. Ellers gjør det håret kjempe mykt og super skinnende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå