kitekatt Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Er avhengig av lypsyl. Bruker det hele tiden og er lei av dette kjøret jeg har hatt siste 16 årene. Kjøpte idag weledas leppepomade da den ikke skal inneholde disse vanedannende stoffene. Stemmer det at avhengigheten avtar noe og hvordan liker dere denne?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker den veldig godt. Bruker ikke lypsyl daglig lenger, bare ved behov. Veksler mellom Weleda, Jason og Dr.Hauschka sine.
Montezuma Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker ikke weleda. bruker kun en basert på alovera fra ForeverLiving. Tror den heter bare Lips. Den er supergod, og ikke vanedannende. Dessuten er den grei å ha for hånden ved myggstikk, brannsår, brennesle el. Og for neglebåndene!
Ling Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har brukt Everon fra Weleda nå i 2 år og er strålende fornøyd! Jeg tar på meg om morningen og en gang til i løpet av dagen. Det holder i massevis for meg! Til og med i vinter da det var så kaldt, brukte jeg den bare 2-3 ganger for dagen uten å føle meg tørr Husk at det muligens vil ta litt tid - opptil 30 dager - før huden din har avvent seg fra mineraloljene som er i Lipsyl...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Hvor får man kjøpt Weleda? Vil gjerne kvitt meg med Lipsyl-avhengigheten min
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Hvor får man kjøpt Weleda? Vil gjerne kvitt meg med Lipsyl-avhengigheten min ← På helsekostbutikker. Ellers skriver jeg under på at den er super! Nå trenger jeg ikke til enhver tid vite hvor jeg har en leppepomade i nærheten. Før ble jeg stresset uten.
Rosenrød Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har prøvd Weleda, den var god, men fikk ikke helt den fantastiske følelsen andre her inne har fått. Jeg bruker for tiden aloe vera leppepomaden fra forever living som er nevnt over, og det er den desidert beste jeg har prøvd! Billig er den også, koster vel 30-40 kroner.
Gjest Lanyah Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Jeg synst den beste er Blistex sin, den lille kvite på skruboks!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Jeg liker den veldig godt. Bruker ikke lypsyl daglig lenger, bare ved behov. Veksler mellom Weleda, Jason og Dr.Hauschka sine. ← Lukter / smaker noen av disse?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har prøvd Weleda, den var god, men fikk ikke helt den fantastiske følelsen andre her inne har fått. Jeg bruker for tiden aloe vera leppepomaden fra forever living som er nevnt over, og det er den desidert beste jeg har prøvd! Billig er den også, koster vel 30-40 kroner. ← Den koster 62,- på Life i Trondheim(den på solsiden).
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Den koster 62,- på Life i Trondheim(den på solsiden). ← Sorry, leste feil, jeg trodde det var Weleda du mente kostet 30-40 kr. For weleda koster 62 kr
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #13 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har prøvd den fra Weleda, og synes den var grei nok (men mye bedre enn lypsyl!). Den jeg bruker nå heter Lavera basis sensitiv, også fra helsekost, og er den beste jeg har prøvd hittil.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 Lukter / smaker noen av disse? ← Weleda lukter litt ugga bugga.....
Amanlis Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 Er Weledas leppepomade fetere enn Dr Hauschka sin? Jeg har etter å ha leste denne tråden tenkt å prøve og avvenne meg med Lipsyl, og jeg har Dr Hauschka Leppepomade, men leppene mine skriker etter noe som er fetere. Har heldigvis en Aloe Vera Stick fra Zalan, så jeg har klart meg uten Lipsylen forløpig. En annen ting er at jeg reagerer på leppepomader med solfaktor jeg det ser jeg Dr Hauschka sin har.
Gjest Kanelia Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Er Weledas leppepomade fetere enn Dr Hauschka sin? Jeg har etter å ha leste denne tråden tenkt å prøve og avvenne meg med Lipsyl, og jeg har Dr Hauschka Leppepomade, men leppene mine skriker etter noe som er fetere. Har heldigvis en Aloe Vera Stick fra Zalan, så jeg har klart meg uten Lipsylen forløpig. En annen ting er at jeg reagerer på leppepomader med solfaktor jeg det ser jeg Dr Hauschka sin har. ← Jeg synes Dr. Hauschka virker fetere enn Weleda. Jeg liker forøvrig begge veldig godt :-) Weleda har også solfaktor.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. august 2006 #18 Skrevet 3. august 2006 Lukter / smaker noen av disse? ← Jason smaker bittelitt søtt.
Gjest Cerise Skrevet 8. august 2006 #19 Skrevet 8. august 2006 Jeg har prøvd Weleda, den var god, men fikk ikke helt den fantastiske følelsen andre her inne har fått. Jeg bruker for tiden aloe vera leppepomaden fra forever living som er nevnt over, og det er den desidert beste jeg har prøvd! Billig er den også, koster vel 30-40 kroner. ← Hvor får man kjøpt aloe vera dingsen fra forever living?
Rosenrød Skrevet 8. august 2006 #20 Skrevet 8. august 2006 Har ei venninne som selger de produktene, det er vel sånn homepartygreier..... De har vel kanskje en nettside?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå