Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Popin
Skrevet

Hei!

Jeg og venninna mi var på en nudiststand her om dagen. Vi beholdt bikinien på da men... Hva med deg, er du frimodig eller ikke?

Kunne nok gått naken der, men bare hvis jeg visste 100 prosent sikkert at jeg ikke møtte på noen kjente. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å gå rundt naken blandt masse mennesker, så nudiststrand er ikke noe for meg nei.

Skrevet
Står over.

Samme her.

Skrevet

Når jeg blir litt mer selvsikker, så kunne jeg godt tenke meg å være på nudiststrand, tror jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har vært mye nakne ved sjøen i sommer, men først og fremst i og rundt båten. Nudiststrand står ikke øverst på listen vår.

Skrevet

hadde planer om å dra på en ferie en gang hvor det var nudiststrender stort sett rundt om (utlandet), det hadde ikke vært noe problem for min del.

nå ble det ikke noe av av helt andre grunner, så vi dro aldri, men hadde ikke hatt problemer om jeg skulle på ferie med noen som ønsket å dra på nudiststrand.

har ikke de helt store behovene selv, synes skiller er helt greit og trives bra i bikini på stranda, men er heller ikke sjenert ovenfor nakenhet så hadde ikke hatt de helt store problemene med å dra på nudiststrand, det kom litt an på hvem jeg dro sammen med.

det hadde sikkert vært litt rart å treffe bekjente... at fremmede ser meg naken er en ting, at folk jeg faktisk har noe med å gjøre men ikke er sammen med ser meg naken, er kanskje litt rart. er usikker.

Gjest Gjesta
Skrevet
det hadde sikkert vært litt rart å treffe bekjente... at fremmede ser meg naken er en ting, at folk jeg faktisk har noe med å gjøre men ikke er sammen med ser meg naken, er kanskje litt rart. er usikker.

Enig.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg drar gjerne på nakenstrand når anledningen byr seg, for jeg syns det er deilig og avslappende å slippe badetøy.

En god venninne liker også dette så innimellom drar vi sammen med unger og menn og hele pakka.

Tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å treffe bekjente uventet, de er jo nakne de også.

Skrevet
Tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å treffe bekjente uventet, de er jo nakne de også.

:Nikke:

Jeg kjenner ei som er nudist, og veldig mange av vennene hennes er også det, så de møtes på strender, leier badebasseng sammen og slikt.

Gjest Miloine
Skrevet

Nix, offentlig nudiststrand er sååå flott for de som liker det, selv har jeg aldri vært på en!

Jeg husker en gang i Danmark (hele familien leide hus der) Det var jeg, min mor og min ene søster gikk bort til nærbutikken. Vel, vi fikk det vi skulle vi. Brød o.l. kjedelige saker.

Plutselig hører jeg søsteren min "Miloine, Miloine", kom hiiiit - skrek hun utover hele butikken! Mamma stod ved disken å skulle betale.(mamma fnisa da,hun er faktisk ei skikkelig kuuul dame)

Ha, Ha, jeg kom bort! Trodde noe alvorlig hadde skjedd jeg da! :sjenert:

Neida, der stod det tre splitter nakne gutter i butikken ved siden av mamma - GREIT NOK!

Det morsomme var IKKE at de var nakne, men at de kjøpte vær sin tobakspakke å PLASSERTE DEN I ROMPESPREKKEN, FØR DE SPASERTE UT - :ler: for et syn!

Svogeren min syns dette var så artig at han hver eneste dag gikk bort i samme butikken, i tilfelle han også fikk oppleve dette! ;)

Skrevet

Har aldri vært på nudiststrand, men har i prinsippet ingenting i mot det. Men jeg kjenner ingen som ønsker å gå på nudiststrand, og det er ikke viktg for meg så jeg gidder ikke gå alene.

Gjest Miloine
Skrevet
:legrine:

:ler: Det gjorde vi også da vi så det - ler når jeg tenker på det enda :legrine:

Skrevet

Jeg er riktignok en frisinnet sjel, men akkurat der går grensa for hva jeg vil være komfortabel med...

Gjest gjesta
Skrevet

Har en periode før jeg fikk barn hvor jeg gikk på nudiststrand.

Har ingen behov for å gå der i dag, men så har jeg heller ingen i nærheten.

Har ellers ingen problemer med nakenhet.

Skrevet
Det morsomme var IKKE at de var nakne, men at de kjøpte vær sin tobakspakke å PLASSERTE DEN I ROMPESPREKKEN,  FØR DE SPASERTE UT -  :ler: for et syn!

:legrine:

Ville nok ikke gått på nudiststrand alene, men hvis noen jeg kjente ville ha meg med, hadde jeg nok gjort det.

Skrevet

Finner nok ikke meg på noen nudiststrand, nei. Er liksom ikke helt min greie. Dessuten så er jo de folka som løper rundt på slike steder, sånne mennesker som man egentlig kunne klart seg helt fint uten å se nakne :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...