Gå til innhold

Fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss den 02.08.03 og har tenkt å bestille fotograf.

Har lett litt på nettet for å prøve ut å få fatt i priser, men synes det er vanskelig. Snakket med ei venninne som nettopp giftet seg og hun fortalte at de betalte 10.000 for fotograf.

Det synes jeg var rådyrt og det har vi ikke råd til :roll:

Så lurer veldig på hva dere betaler og hva som er inkludert i prisen?

Og dersom dere har noen forslag i oslo - Ski området blir jeg veldig glad!!!

Og hvor lenge i forveien bestilte dere fotograf?

Håper dere kan fortelle litt :oops:

Klem

gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Nordstrandfotografene de er flinke.

Vi brukte en fotograf i trondheim og det kostet kr 3000,- :briller:

Skrevet

10000 kr for en fotograf synes jeg hørtes dyrt ut ja. Men det spørs jo hva som følger meg. .Vi fikk bildene våre som bryllupsgave, men vet at hun tar 2500 kr til vanlig. da får du med en album med 60 bilder. Men så kommer kopier til takkekort og forstørrelser i tillegg. min fotograf er billig der også, har vel inntrykk av hun er billigere enn andre, dette er i Ålesund. Vi som måtte ha nesten 200 takkekort, var det bra hun var billig!

Gjest eva sommerbrud
Skrevet

Vi brukte Studio G i Trondheim og betalte kr 3200 for selve fotograferingen Bildene ble leverte i et pent skinnalbum.(Tror den enkleste serien kostet rundt 1500).Husk at dette er bilder for hele livet.Litt risikofylt å ikke bruke fagfolk.Det er jo minnene man skal leve videre på.

Fotografen fikk oss virkelig til å slappe av ,lite fomling og uttrykkene ble naturlige.

:D :D :D :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nordstrandsfotografene pleier å være flinke, men vet om noen som ikke har vært fornøyd med dem...

Og de er dessverre rådyre...

Skrevet

Jeg kan anbefale en kamerat som tar bilder, jeg er ikke sikker på hva han tar av pris, men han er en kjempeflink fotograf!

Skrevet

Vi betalte 6500 kroner for fotografen.

Da fikk vi:

-20 fargebilder

-2 sort-hvitt bilder

-skinnalbum i sort med gravering på forsiden

-10% på alle forstørrelser og etterbestillinger innen 10 dager

Mulig det var høy pris, men det var verdt hver krone!

Skrevet

Fotografering er faktisk ikke så dyrt! Det er innpakkingen som koster. Tenk igjennom hva bildenen skal brukes til. Vårt mål var å få noen gode bilder som kunne brukes til takkekort og dessuten et par bilder for å forstørre. Derfor valgte vi et billig album, og prøvebildene er ikke større enn 13x10. Tror albumet rommer ca. 16 bilder - vi fikk se alle 60 prøvebildene og selv velge ut de vi ønsket til albumet.

Vi betalte ca. 2000 kr. inkl. utefotografering og foto med forlovere. Skulle vi hatt 4 bilder til og i litt større størrelse presentert i skinnalbum spratt prisen opp til 4500.

Vi har fått noen flotte bilder som nå er forstørret og henger på veggen, og i bokhyllen står albumet med alle bildene i.

Gjest hilde 1970
Skrevet

Et minne om fortiden er en gave til framtiden. :blunke: :blunke: :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...