Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 er det noe som heter seg at når man kjøper leilighet og ting som er skrudd fast skal følge med ??? hørte nyss om dette, at feks integrert hvitevarer som komfyr som er skrudd fast med keramisk topp i selve benkeplaten skal følge med. nettopp fordi å fjerne den vil etterlate hull i benkeplaten... stemmer dette??
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Integrerte hvitevarer følger med ja. Ellers er det vanlig at taklamper som f.eks. krever elektriker for å fjernes følger med. Du kan likevel ikke regne med at gamle lysekroner følger med, men det blir som regel oppgitt på visning/prospekt. Bokhyller etc som er skrudd fast følger ikke med, heller ikke vegglamper etc. Det er vanlig at garderobeskap følger med, men ikke alle typer garderobeskap.
Nellie Cortado Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Ja her er det en del jeg også lurer på! Tror kansje intregrerte hvitevarer følger med. Alle boliger jeg har sett med det selges i hvertfall med hvitevarene da. Men denne regelen kan da ikke gjelde alt som er skrudd fast? Får jeg ikke ta med meg gardinstengene? Endret 27. juli 2006 av Nellie Cortado
liv Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 En kan ta med stengene men ikke festene! Morsomt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå