Emilia Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Etter å ha gått ned over tyve kg, ser jeg nå at jeg kan kle meg i helt andre typer klær enn jeg kunne tidligere. Og så har jeg fått for meg at jeg har så lyst på jeans. Har aldri likt det tidligere, følte meg så inmari tykk i det, men nå er det jo så mye å velge i og jeg kunne godt tenke meg og pakke bort de trauste kjedelige buksene mine og kunne variert med jeans. Men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne engang og lete etter bukser for min fasong. Jeg er ikke høyere enn 1.64 og har omtrent ikke midje, men kraftige lår og noe rumpe og hofter. Pærefasong....? Kunne godt tenke meg litt lav midje, innbiller meg at jeg kanskje kunne funnet en bukse som satt penere hvis jeg slapp den enorme "gløppa" i ryggen hvis den passer over hofte og lår hvis dere skjønner. Har ikke "håndtak" i sidene, og er ganske stram i huden, så jeg har ikke noe som "tyter" ut. Vet at B-young har litt forskjellig, men hvilken type skal jeg se etter og evnt hvilke andre butikker har jeans med et utvalg for meg?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er omtrent like høy som deg, og er normalt slank. men jeg har lår og rumpe. Jeg kan ikke bruke typiske ungdomsmodeller med veldig lavt liv, siden det da ikke blir plass til rumpa (ja, jeg trenes en del, så da får man jo muskler). Trodde aldri jeg skulle finne noen jeans som passer, men så fant jeg en modell på H&M som passer veldig bra: & loyal. Den har normal høyde i livet og bootcut. Billige er de også
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Vero Moda og H&M har mye forskjellige, og i tillegg er prisen veldig ok. De har til de fleste fasonger.
Saeria Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Jeg ville gitt Lee en sjans også. Jeg har ikke noen spesielt stor midje, men har litt ekstra over rumpe og lår. Lee sitter veldig bra på meg. Dessuten er de digge å gå i, og de holder seg bra. Jeg liker de med stretch i og bootcut.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er omtrent like høy som deg, og er normalt slank. men jeg har lår og rumpe. Jeg kan ikke bruke typiske ungdomsmodeller med veldig lavt liv, siden det da ikke blir plass til rumpa (ja, jeg trenes en del, så da får man jo muskler). Trodde aldri jeg skulle finne noen jeans som passer, men så fant jeg en modell på H&M som passer veldig bra: & loyal. Den har normal høyde i livet og bootcut. Billige er de også ← Har passert de tretti og har født tre barn, så rumpa mi har sunket ned.... Men jeg har prøvd og finne ut hva bootcut betyr, hva er det? Var på Hennes, men syns det var vanskelig og finne ut av de forskjellige modellene. Må nok sette av litt tid, selvom det er ikke akkurat det jeg har mest av.....Og syns det er sånn tiltak. Man skal liksom klare seg selv i butikkene og komme til kassa når man har funnet det man skal ha.
Emilia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2006 Har passert de tretti og har født tre barn, så rumpa mi har sunket ned.... Men jeg har prøvd og finne ut hva bootcut betyr, hva er det? Var på Hennes, men syns det var vanskelig og finne ut av de forskjellige modellene. Må nok sette av litt tid, selvom det er ikke akkurat det jeg har mest av.....Og syns det er sånn tiltak. Man skal liksom klare seg selv i butikkene og komme til kassa når man har funnet det man skal ha. ← Glemte og logge meg inn...ooopppsss! Dette var meg....
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Har passert de tretti og har født tre barn, så rumpa mi har sunket ned.... Men jeg har prøvd og finne ut hva bootcut betyr, hva er det? ← Buksebena skrår litt ut ca fra kneet og ned.(IKKE sleng!)
Montezuma Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Gå på Vero Moda og be om hjelp til å finne bukse. Hvertfall på VM her er de utrolig flinke, og jeg kommer alltid hjem med en ny favorittbukse!
Emilia Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2006 Takk for mange gode tips. Skal stikke innom både Cubus og Hennes og sjekke ut modellene deres. Har VM modeller for oss som har litt mer rumpe, hofte og lår enn gjennomsnittet? Æsj der løp naboen forbi........Hun har løpt hver dag i denne ferien (hun er ferieturist....)og er slank som en ål og har tre barn.......Æsjjjjj Får nok finne frem løpeskoene jeg og så får jeg kanskje meg en bukse uten de store problemene.
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Takk for mange gode tips. Skal stikke innom både Cubus og Hennes og sjekke ut modellene deres. Har VM modeller for oss som har litt mer rumpe, hofte og lår enn gjennomsnittet? Æsj der løp naboen forbi........Hun har løpt hver dag i denne ferien (hun er ferieturist....)og er slank som en ål og har tre barn.......Æsjjjjj Får nok finne frem løpeskoene jeg og så får jeg kanskje meg en bukse uten de store problemene. ← jeg har absolutt mer av de nevnte områder på kroppen enn jeg ønsker, men får altså passe bukser på VM alikevel NB! Naboen finnes ikke på ordentlig. Hun er bare en illusjon skapt av den stygge lille djevelen som heter dårlig samvitighet! han forsvinner hvis du fyller deg selv med masse selvtillit, god selvfølelse og glade tanker!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 vero moda, only, lee, eller H&M ville jeg prøvd! Jeg elsker only.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå