Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle bestille div produkter på LF, men fikk ikke betalt. så lurte på følgende:

hva menes med start date når man skal registrere kortet? når jeg betaler med visa må jeg taste inn issue number? (hva er det?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du skal ikke skrive noe på start date, bare når kortet ditt går ut.. Det andre du skal skrive inn er tre tall som står bak på kortet ditt.. På mitt kort så står det bak der jeg har skrevet navnet mitt.. Det er de tre siste tallene som skal føres inn :)

Skrevet

det er det jeg har skrevet nå, har trykket 3 ganger på betal og det går ingen ganger..

Gjest Gjest
Skrevet

Ups.. tror de advarer mot å trykke for mange ganger... Har du ventet en stund etter at du trykte på "confirm order"?

Skrevet

jepp vet det.. håper jeg ikke betalte tre ganger! har ventet en halv time nå snart..

Skrevet

submit payment heter det..

Gjest Gjest
Skrevet

Men skrev du noe på issue number nå?

Skrevet

Du skal ikke fylle inn Issue Number. Credit card Security Code er de tre siste sifrene i signaturfeltet på kortet.

Skrevet

har bare fylt ut det som skal fylles ut..

Skrevet

Issue number og start date er vanligvis forbundet med britiske Switch cards, og ikke noe man skal fylle ut om man har (norske) VISA eller Mastercard.

Skrevet

har kun fylt ut visa, kortnummer, de 3 siffrene og utgåelses dato. men når jeg trykker på submit payment skjer det ikke noe..

Gjest Gjest
Skrevet

Merkelig.. Du får prøve igjen i morgen da, eller sjekke nettbanken din om pengene er blitt satt på vent (at bestillingen er gått igjennom)

Skrevet

Issue number er forøvrig versjonsnr på kortet ditt.

Har du feks hatt to kort på den kontoen og dette er det andre er det issue number 2.

Dette kan du forøvrig også lett finne ved å se på en kvittering fra en betaling i en bankterminal, der vil det sto Bank Axept:********( de siste tallene i kontonummeret) og / og et tall..

Dette tallet er versjonsnr på kortet ditt..

Start date er alltid tre år fra utløpsdato har du utløp 06/08 er start date 06/05.

Litt "off topic" det her men da vet du det om du skulle ha behov for det ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte fra LF for ca 2 minutter siden og det gikk helt fint. Merkelig at du ikke får det til, da. :forvirret: Hmmm, har du vanlig visa eller visa electron? For sistenevnte kan ikke brukes til internettkjøp (men det vet du sikkert).

Skrevet

ja veldig rart.. hmmm.. det er vanlig visa. får prøve i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...