Gjest Gjest_Robert_* Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hei Ikke sikker på hvor jeg skulle legge innlegget, men håper det er ok her Jeg og samboeren har vært sammen nå snart i to år. Har noen et godt forslag på hva jeg kan gi henne til 2års gave? Har vridd hjernen rundt mange ganger men greier liksom ikke å finne på noe.. Blomster er jo en selvfølge og kanskje noen romantiske ord nedskrevet på papir.. Men i tillegg til det? Forslag mottas med takk hilsen Robert
Amalie_85 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Det kommer jo ann på hva hun liker da. Men jeg ga kjæresten min i et års gave et fotoalbum der jeg hadde klippet og limt inn bilder av oss og ting vi har gjort. Det ble han veldig gla for. Vet ikke om det kan være noe?! Syns det er personlig og fint
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 hehe jeg fikk ikke noe i to årsgave en gang, men kan jo skrive ned hva jeg ville ønsket meg da. Tror ikke det bør være for dyrt, kommer an på hvor god råd dere har og hvilket nivå dere har ellers. men gaven er jo utenom brusdag og jul, så da trenger det ikke være all verden heller. Jeg hadde satt pris på et armbånd eller et pent smykke. Gavekort på massasje eller hudpleie hade iallefall falt i smak. En time eller to der hun kan skjemme seg litt bort som hun ikke tar seg råd til ellers. Eller gavekort på middag, kino, teater osv. kommer an på hva hun liker.
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg synes MissEscadas forslag var veldig bra. Fikk ikke noe i toårsgave, må innrømme at jeg ble litt skuffet.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville satt pris på en overraskelse- piknik/ tur/ ol.
Malama Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Jeg husker ikke hva jeg fikk i to-årsgave, om jeg fikk noe som helst (glemmer dog aldr i 5-årsdagen, men det blir noe annet) typisk på disse dagene har jeg laget et kort han har fått om morgenen, og en "fast greie" hos oss, han får en pakke lovehearts... Så har vi laga god, romantisk middag, med levende lys og penserviset. Han har pleid å kjøpe blomster, og noen ganger har vi byttet gaver, andre ganger ikke, det viktigste har vært denne koselige middagen, ta oss tid til et pusterom. Ved 40 måneder ga jeg ham et gvekort på ulike ting jeg kunne gjøre or ham (massasje, ta oppvasken, lage favotittmiddagn hans" pluss 40 kyss da han våkna... Hos oss er altså ikke fokuset materielle gaver. Men et lite smykke/armbånd, blomster eller personlig gavekort, eller gavekort på selvpleie hørtes alt fint ut ja. viktigst av alt, det er likevel rett og slett bare det at du HUSKER dagen Av deg selv!
Gjest Virvel Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Det kommer jo ann på hva hun liker da. Men jeg ga kjæresten min i et års gave et fotoalbum der jeg hadde klippet og limt inn bilder av oss og ting vi har gjort. Det ble han veldig gla for. Vet ikke om det kan være noe?! Syns det er personlig og fint ← Det er en super gave. Har gitt bort album selv en gang, og vet jeg hadde blitt veldig rørt og glad om jeg hadde fått det selv.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tror hun vil ha en forlovelsesring! Og en mann som sier at han er trofast, vil gifte seg med henne fordi hun er verdens deiligste og hyggeligste, samt ha familie og barn med henne!
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville ønsket meg noe som varer, som armbånd eller noe.
Malama Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tror hun vil ha en forlovelsesring! Og en mann som sier at han er trofast, vil gifte seg med henne fordi hun er verdens deiligste og hyggeligste, samt ha familie og barn med henne! ← Ikke sikkert at hverken han eller hun erhelt klar for det, på toråsdagen. Det vet de best selv. Det er forøvrig hva jeg fikk til 5 årsdagen da. Frieri. forlovelsesring. Bryllupet står 2 dager etter 6 årsdagen.
Gjest Tweek Skrevet 29. juli 2006 #12 Skrevet 29. juli 2006 Ikke sikkert at hverken han eller hun erhelt klar for det, på toråsdagen. Det vet de best selv. Det er forøvrig hva jeg fikk til 5 årsdagen da. Frieri. forlovelsesring. Bryllupet står 2 dager etter 6 årsdagen. ← ååå, så søtt! :TooHappy:
Phantasy Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 Jeg ville ha gitt noe personlig. Kommer jo litt ann på jenta da. Hvordan hun er. Men blomster og noen søte, romantiske ord på et kort er en utrolig bra start :D Kanskje en påminnelse på noe dere har gjort som dere begge likte veldig godt? Fotoalbum? Eller så synes jeg Miss Escalada's forslag var veldig gode =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå