Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg lurte på om jeg skal farge øyenbrynene mine hos frisør eller selv. Men uansett hvor mye koster det ca for å farge øyenbryn hos frisører? jeg gidder liksom ikke hvis det er fryktelig dyrt da farger jeg heller selv. Finnes det også noe annet det går annt? Jeg gidder liksom ikke å farge en strek med eybrow liner.. synes det ser så unaturlig ut. Jeg har liksom helt lyse øyenbryn, og det er stygt..
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg kjøper Depend øyenbrynsfargepå H&M eller Vita, koster vel en 100 kr for en pakke som holder til mange behandlinger. Har farget brynene hos frisør tidligere og ble ikke noe mer fornøyd enn å gjøre det hjemme. Jeg fikk det gratis, men tror det koster ca 150 kr å gjøre det hos frisør. Nå farger jeg jo håret mørkt, derfor lar jeg fargen sitte i maks tid. Men hvis du har lyst hår ser det ikke særlig naturlig ut med helt mørke bryn. Du får heller prøve deg fram med å la fargen sitte i kort tid, så du ikke får kullsorte bryn til det lyse håret ditt.
Gjest Kanelia Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har ganske lyse bryn og farger dem selv med en farge som heter askebrun. Tror merket er Depend. Kjøpt hos Vita i alle fall. Jeg lar den sitte på brynene kun noen få minutter, slik at det ikke skal bli for mørkt. Jeg synes det er like greit å farge brynene hjemme som hos hudpleier, og så blir det jo mye billigere.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 finnes det også en lys-brun farge?? bare lurer.. vil liksom ikke at det skal se fake ut heller.
Gjest Kanelia Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 finnes det også en lys-brun farge?? bare lurer.. vil liksom ikke at det skal se fake ut heller. ← Jeg har sett kun tre farger, og det er svart, askebrun og brun. Jeg har kun prøvd askebrun, så jeg vet ikke hvordan den som heter brun er. Askebrun ser i alle fall veldig naturlig ut, så lenge man ikke lar den sitte på for lenge under farging.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Hvordan er det å farge mørke øyenbryn lysere?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker den fra Depend, den askebrune. Jeg er veldig lys, men jeg syns denne fargen ser naturlig ut. Må bare passe på å ikke la den sitte i for lenge.
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 jeg farget brynene sst hos hudpleier og ble veldig fornøyd. det koster litt ,men da ser du resultatet som en "proff" har plukket ut, og det blir sm regel bra. Om du har råd så kan det være greit første gangen. neste gang skal jeg farge hjemme.
Gjest Fruktfat Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 om du er redd for å få for mørke brun legger du på farge og drar av med en gang eller etter kort tid. og gjør det heller fler ganger. de stedene jeg har jobbet har vi tatt melloom 85 og 115 for farging av bryn. jeg har også kjøpt fra cubus til å farge hjemme, men skikkelige saker sitter lengre og tar kortere tid.
Gjest gest (trådstarter) Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Hei, nå har jeg farget brynene mine, jeg gjorde som Fruktfat sa og vasket av med en gang og tok på heller flere ganger, og jeg måtte bare si : JEG ELSKER BRYNA MINE!!!!
Wonders Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 Jeg kjøper Depend øyenbrynsfargepå H&M eller Vita, koster vel en 100 kr for en pakke som holder til mange behandlinger. ← Jeg kjøper mørke-brun. Har de ikke igjenn tar jeg svart. Det hele avgjøres når du blander de to kjemikaliene, ikke la det stå forlenge før du tar på, heller ikke forlenge når du har lagt på.. Fargen blir mørkere ettersom minuttene går. Så jeg tar alltid bryna først. Blir det for mørkt pleier jeg å legge en kam i mellom å stusse hyenbryna mine. Da blir de helt superstjerne-perfekte...Definérer samtidig med eyebrow-penn når jeg legger make-up. Øyevippene bruker jeg av samme guffa, så når jeg har påført vippene -er bryna ferdig. Tørker forsiktig av med bomull og vann. Vippene lar jeg ha guffe på seg så lenge som mulig, ser på tv en halvtime eller noe.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Depend her og. Har hatt den siden før sommerferien, og den er ikke 10% tom engang ennå!
Salt Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 Jeg tør ikke å farge brynene mine selv. Hvis resultatet skulle bli katastrofalt, er det jo litt vanskelig å skjule! Derfor velger jeg å farge dem hos hudpleier. Betaler vel rundt 150 kroner. I den perioden når det er på tide å komme seg avgårde til hudpleieren igjen, men jeg ennå ikke har fått gjort det, bruker jeg øyenbrynsskyggen fra Shiseido. Den er super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå