Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2003 #1 Skrevet 1. januar 2003 Noen som vet hva som er "best" ? Vi er ikke interessert i sport, det viktige er at det er bra utvalg av filmer. Håper noen har en mening! :D Annette
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. januar 2003 #2 Skrevet 1. januar 2003 Jeg klarte ikke og bestemme meg og kjøpte dekoder som både tok Viasat og Canal Digital. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2003 #3 Skrevet 1. januar 2003 Hva synes du er best nå som du har begge da? :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. januar 2003 #4 Skrevet 1. januar 2003 Jeg ser endel filmer på Canal + men jeg ville ikke vært foruten TV3. Til daglig bruker jeg mest Viasat. Milla
monja Skrevet 1. januar 2003 #5 Skrevet 1. januar 2003 Der vi bodde før hadde vi kabelTV med CanalDigital......når vi flytta var vi ikke i tvil: Aldri mer CanalDigital. Så nå har vi ViaSat og er kjempefornøyde. CanalDigital hadde helt OK programmer, men det var service det skorta på for vår del - sendte oss inkassovarsel ett år etter at vi hadde sagt det opp og sånt. Kjiiiipt. Programmessig synes jeg ViaSat er bedre, med både TV1000 1,2 og 3 og Cinema 1,2 og 3. Det blir ikke for lite film altså Men jeg savner TV2 litt da
Ruby Skrevet 1. januar 2003 #6 Skrevet 1. januar 2003 TV1000 synes vi er best på filmfronten. Vi har også Canal Digital men ikke Canal + eller noen av filmkanalene der. En stakkar må jo få in TV2 og TVNorge.....
Gjest Maeve ikke innlogga Skrevet 2. januar 2003 #7 Skrevet 2. januar 2003 Har begge, både Via Sat og Canal Digital. Bruker sistnevnte på dagstid og Via Sat på kveldstid. Filmer synes jeg er like ok på begge plassene.
Tjorven Skrevet 2. januar 2003 #8 Skrevet 2. januar 2003 Vi bestilte opprinnelig Canal+ p.g.a. Premier League. Vi har sett noe filmer også, men jeg er ikke så imponert over filmutvalget. Vi hadde også Viasat-pakken en liten stund, men jeg var ikke overbevist om filmene der heller. Nå er planen fremover å kun ha basis-pakkene fra begge steder, slik at vi kun får NRK, TV2, TVNorge og TV3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå