Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hjelp!! Trenger gavetips til vår ungdom(gutt) som blir 16 snart. Har lyst å gi han "GAVEN" med stor G, men er usikker på hva det er. Han er absolutt ikke kravstor, derfor har jeg ekstra lyst å gi han noe spesielt... uten at jeg blir gjeldslave resten av livet. Npen som kan hjelpe????
Gjest Sativa Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Kult pc-utstyr iPod Vannski Digitalt kamera Konsertbilletter til en stor konsert En Hund Pusse opp rommet skikkelig tøft Tja, kommer ikke på mer i farta jeg :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Det spørs jo hvilke interesser han har. Er han sporty; en ny sykkel? Musikkinteressert; gitar eller stereoanlegg? Generelt, så vil vel de fleste 16 år gamle gutter bli glad for noe digitalt (mp3-spiller, kamera (video eller foto)).
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Kult pc-utstyr iPod Vannski Digitalt kamera Konsertbilletter til en stor konsert En Hund Pusse opp rommet skikkelig tøft Tja, kommer ikke på mer i farta jeg :-) ← En hund er vel kanskje ikke akkurat det lureste å kjøpe i bursdagspresang da..
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 - Ett års abonnement på Vi Menn eller Lek? - Årsforbruk av kondomer? - Oppblåsbar Barbara? - Aylar-plakat, eller Barbro og Pia-plakat?
Phantasy Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Prøv å spør ham sånn diskré kanskje? Eller så er noe digitalt en god idé. Eller så kan han få gavekort eller penger hvis du vet at han sparer til noe spesielt.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Hjelp!! Trenger gavetips til vår ungdom(gutt) som blir 16 snart. Har lyst å gi han "GAVEN" med stor G, men er usikker på hva det er. Han er absolutt ikke kravstor, derfor har jeg ekstra lyst å gi han noe spesielt... uten at jeg blir gjeldslave resten av livet. Npen som kan hjelpe???? ← De liker skikkelige fete sølvarmbånd(kjede som ser ut som kjetting. Kjøpte et slikt til sønnen min da han fylte 18 år og han ble helt fra seg av glede. Året før fikk han samme i armbånd. Jeg gav ca 1200 for sølvkjettingen/halskjedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå