Anne Skrevet 20. mars 2002 #1 Skrevet 20. mars 2002 Jeg hadde bare så behov for å skrive det - at jeg nå slutter med pillene om to dager. Jeg er over 30 år, har vært gift en stund og nå orker jeg ikke vente lenger. Det vil si at vi har tenkt å være "forsiktige" noen måneder for så å sette i gang. Jeg har alltid vært veldig glad i barn, men studerte lenge og traff han jeg nå er gift med ganske sent, samt at jeg ville komme godt i gang med en jobb jeg så en fremtid i før jeg satte i gang. Dessuten så har mannen min først nå begynt å bli klar for det. Det er jo egentlig uinteressant for alle dere og jeg har ikke en gang et spørsmål å stille men dere kan jo ønske meg lykke til. Det er litt ok å kunne skrive det her siden det ikke er noe man sier til folk. Jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar og om vi kan få barn (det er jo ingen selvfølge). Anne
Ellen Skrevet 20. mars 2002 #2 Skrevet 20. mars 2002 Hei. Vet akkurat hvordan du har det, er selv på andre prøvemåned nå. Det er jo et stort skritt å ta å bestemme seg for å prøve å få barn. Tenkte nesten ikke på annet første måneden.. Og det er jo ikke slikt en snakker om andre med kanskje, jeg vil iallefall ikke røpe noe før vi er gravide ,for å sleppe presset. Godt å ha disse sidene å prate på synes jeg. Lykke til i allefall, du skal se at om et år sitter vi kanskje her med hver vår lille.. 12
Anne Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2002 Ja det hadde vært fint ikke sant! Jeg kunne godt tenkt meg en hel liten flokk jeg (3-4), men det er jo utrolig dumt å uttale seg om det før man har fått den første. Dessuten er jeg jo som sagt over 30.
Maggie74 Skrevet 20. mars 2002 #4 Skrevet 20. mars 2002 Hei, Anne! Velkommen i rekken av prøvere. Jeg er på andre måned etter p-pilleslutt og jeg klarer ikke å la være å tenke på at 'dette kan være gangen det blir baby ut av det' hver gang vi koser oss. Blir faktisk stresset av det. Prøver å si til meg selv at jeg ikke skal prøve å bli gravid men at jeg bare har sluttet på pillen. Håper presset blir mindre. Uansett.. det er bare å komme med innlegg og mailer hvis du vil ha støtte og oppmuntring! Maggie!
Linda Skrevet 20. mars 2002 #5 Skrevet 20. mars 2002 Hei, hei ! Er i 8 prøvemnd jeg(ble gravid i oktober, men mistet 9 uker på vei ) !! Hver måned er en prøvelse. Kommer mensen nå eller ikke..... Ønsker deg MASSE lykke til !!!! Håper du ikke vil bruke så lang tid før du ser de to BLÅ !!!! Klemmer fra,12
kit-kat Skrevet 22. mars 2002 #6 Skrevet 22. mars 2002 ÅÅ, jeg misunner dere som kan kaste pillene, og bare la det stå til. Jeg må bare få sagt det: Jeg vil sååå gjerne få barn! Samboeren min vil også gjerne bli forelder! Men så var det dette med fornuften og studier osv.... Snufs I mens så leser jeg alt jeg kommer over av graviditet på kvinneguiden og barnimagen.com. Skulle ønske det var meg som kunne skrive under med f.eks. 12+1 og sånt. Lykke til Anne og dere andre!12
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #7 Skrevet 22. mars 2002 Jeg slutta i januar - så vi får se hva som skjer. Vi har ikke gått inn for aktiv prøving, men skulle vi være så heldige så er ingenting mer velkomment. Lykke til alle sammen 12
Poona Skrevet 22. mars 2002 #8 Skrevet 22. mars 2002 Hei hei.. Jeg sluttet på pillen i desember. Veldig spennende dette, ikke tvil om det. Krysser fingrene for at ingen av oss må vente så altfor lenge.. Skal bli flott å få mage, eller hva 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå