Gå til innhold

Noen som har fått bidrag idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Glad gjest c",)
Skrevet

Plutselig hadde jeg fått penger inn på kto som er det samme beløpet som jeg får i bidrag.

Syns det var litt tidlig at bidraget for august skulle ha kommet allerede nå da.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke kommet noe bidrag her ihvert fall.

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg og har fått. I følge damen på trygdekontoret er det gjort en ny endring igjen. Denne gangen har de bestemt at det skal utbetales med det samme de får penger inn fra bidragsbetaler.

Skrevet

Hei!

Noen som har fått bidrag denne uka? Eller vet ca når det er utbetalingsdato? Eller er det slik at det ikke lengre er noe dato for utbetaling?

Sabla styr med det her bidraget!

Gjest Gjest1
Skrevet
Hei!

Noen som har fått bidrag denne uka? Eller vet ca når det er utbetalingsdato? Eller er det slik at det ikke lengre er noe dato for utbetaling?

Sabla styr med det her bidraget!

De betalte det ut i slutten av forrige måned i stedet for. De har bestemt seg for at de skal betale ut med det samme bidragsbetaler har betalt inn. Spennende å se hva de bestemmer seg for neste måned.

Skrevet

Fikk ingenting i slutten av sist uke. Har ikke fått bidrag nå på 1 mnd .. skjønner ingenting nå ?? Står jo på Trygdeetaten sine sider at de betaler ut mellom dem 3-5 hver mnd??

Skrevet

bidragsforskudd blir utbetalt fra deres konto den 07.08 sa mannen i telefonen.

Skrevet

Men skal ikke ha bidragsforskudd men vanlig ordinært bidrag... jaja! bare rot som vanlig der i gården

Skrevet

Har dere så dårlig råd at dere går å tripper etter bidraget?

Skrevet
Har dere så dårlig råd at dere går å tripper etter bidraget?

Alle er ikke som deg :ironi:

Jeg hører til av de heldige som fikk bidraget tidligere enn vanlig, men det gir meg ingen grunn til å hovere eller dømme de som venter.

Bidraget er faktisk endel av inntekten som mange av oss er avhengig av. Vi har tross alt barn å forsørge, å barna har en annen forelder også som skal bidra med sitt, så slutt å døm noen her :frustrert:

Skrevet
Alle er ikke som deg :ironi:

Jeg hører til av de heldige som fikk bidraget tidligere enn vanlig, men det gir meg ingen grunn til å hovere eller dømme de som venter.

Bidraget er faktisk endel av inntekten som mange av oss er avhengig av. Vi har tross alt barn å forsørge, å barna har en annen forelder også som skal bidra med sitt, så slutt å døm noen her :frustrert:

Dømmer ingen jeg. Mottar bidrag selv jeg,men går da ikke å tripper for det.

Men nå har jeg penger på konto hele tida jeg,så slipper å bekymre meg for å ikke ha penger.

Gjest Gjest1
Skrevet
Dømmer ingen jeg. Mottar bidrag selv jeg,men går da ikke å tripper for det.

Men nå har jeg penger på konto hele tida jeg,så slipper å bekymre meg for å ikke ha penger.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du mottar bidrag i det hele tatt. Kanskje far hadde trengt pengene bedre?

Skrevet

Fikk bidrag idag,men det var bare forskudd for a) så har ikke far betalt eller b) trygdeetaten har fått pengene for sent.

Jeg bruker fast bidraget til å betale SFO med.

Går ikke å"tripper" etter bidraget men kommer det ikke blir SFO regningen noen dager for sent innbetalt. Og det er Unødvendig.

Skrevet
Da skjønner jeg ikke hvorfor du mottar bidrag i det hele tatt. Kanskje far hadde trengt pengene bedre?

Er vel greit at han betaler litt til sønnen sin vel??

Uansett om jeg har penger på konto. Kommer av at jeg er flink med økonomien

det vet du.

Skrevet
Er vel greit at han betaler litt til sønnen sin vel??

Uansett om jeg har penger på konto. Kommer av at jeg er flink med økonomien

det vet du.

Å med det så mener du å si at de som venter på bidraget ikke er flinke økonomisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...