Gå til innhold

kan man ha samme forlover?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg bor i samme by og i samme hus også, som da jeg var gift sist.. Den kirken betyr mye for meg å jeg lar ikke en dårlig opplvelese ødelegge mitt forhold til den. Har mye gode minner derfra og bare ett dårlig.

Da så :) Håper dere får et fint bryllup :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Bare for å avslutte dette for min egen del, så må jeg påpeke at jeg aldri har sett på deg som dum eller umoden! Og går derfor ut i fra at du sikter til noen andre her. Ser at flere reagerer på det jeg har skrevet. Jeg har faktisk ikke fortalt TS noe om hvordan hun skal gjøre det. Jeg har bare stilt spørsmål. Jeg synes absolutt ikke jeg har vært frekk? Jeg har ønsket deg lykke til mange ganger nå og gjør det for siste gang.  :) P.S Har på følelsen av at jeg også har blitt litt misforstått her, men det gjør ingenting så lenge ikke TS føler seg støtt av noe. Men det ser ut som om du skjønner hva jeg mener nå.

Du har tatt en veldig ovenifra og ned tone til meg her hele tiden. Og det er det tydligvis ikke bare jeg som mener. Hvis du blir så misforstått og blir oppfattet som frekk når du egentlig ikke er det så får du heller uttrykke deg på en annen måte.

Gjest Gjest
Skrevet
Da så :) Håper dere får et fint bryllup :)

Tusen takk!

Gjest Gjesta
Skrevet
Du har tatt en veldig ovenifra og ned tone til meg her hele tiden. Og det er det tydligvis ikke bare jeg som mener. Hvis du blir så misforstått og blir oppfattet som frekk når du egentlig ikke er det så får du heller uttrykke deg på en annen måte.

Jeg har uttrykt meg på en måte som føles naturlig for meg. Som jeg har skrevet så beklager jeg at du tydeligvis har misforstått. Har ikke for vane å bli tolket på denne måten her gitt. Men nå har jeg lært at jeg tydeligvis skal være rundere i kantene. Vet ennå ikke hva som har provosert så veldig jeg da. Men meg om det:) Stå på og lykke til med forberedelsene.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har uttrykt meg på en måte som føles naturlig for meg. Som jeg har skrevet så beklager jeg at du tydeligvis har misforstått. Har ikke for vane å bli tolket på denne måten her gitt. Men nå har jeg lært at jeg tydeligvis skal være rundere i kantene. Vet ennå ikke hva som har provosert så veldig jeg da. Men meg om det:) Stå på og lykke til med forberedelsene.

Vi kjenner ikke deg, vet du. Men du virker bastant og dømmende i denne tråden så det er sikkert fint for deg om du blir litt rundere. Les hva du har skrevet om igjen til du forstår hva som har provosert med og andre, det er sikker lurt. Så da får du stå på med det og lykke til med forbedringene!

Gjest Gjesta
Skrevet
Vi kjenner ikke deg, vet du. Men du virker bastant og dømmende i denne tråden så det er sikkert fint for deg om du blir litt rundere. Les hva du har skrevet om igjen til du forstår hva som har provosert med og andre, det er sikker lurt. Så da får du stå på med det og lykke til med forbedringene!

;)

Skrevet

Tråden ble jo helt ødelagt av alt dette tullet. :frustrert: til dere som ødelegger tråder!

Gjest Gjest
Skrevet
Tråden ble jo helt ødelagt av alt dette tullet.  :frustrert: til dere som ødelegger tråder!

Enig. Folk som ikke følger boka får så øra flagrer. Det og gifte seg som 18 blir sett på som litt sånn white trash. Og da er man liksom ikke i stand til og ta fornuftie avgjørelser noen sinne mer...

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Synd denne tråden ble ødelagt. Men jeg synes alt ble så overdramatisert. Jeg har lest i gjennom alt og slik jeg tolker det, så er alt skrvet i beste mening. Lykke til TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...