Gå til innhold

Pigge opp sluk, uten å ødelegge taket til nabo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bor i blokk og naboen under pusser nå opp badet. I den forbindelse senker hun også taket sitt og legger inn spotter. Vi tenker også på å pusse opp badet, men det passer ikke akkurat nå, og vi må da også pigge opp sluket for å bytte dette. Siden damen under vet om våre planer, spurte hun om det var mulig for oss å gjøre dette senere uten at vi må ta opp igjen taket hennes, noe mennene som skal ordne badet hennes hadde sagt skulle la seg gjøre. Jeg tviler på dette, har hørt at du alltid må ned for å understøtte. Noen som vet noe mer om dette enn oss.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da søs skulle pigge opp sluket sitt, fikk hun beskjed om å si fra til naboen under fordi de ofte gikk igjennom. Hun ombestemte seg, og skal ikke gjøre det før neste år, så jeg har dessverre ikke noe konkret eksempel.

Det er forresten mange borettslag som gir økonomisk støtte ved bytte av sluk, i søs' tilfelle var det snakk om over 5000!

Gjest Gjest
Skrevet

Hos meg gikk rørleggeren gjennom! Tsket til nsboene under ble ikke pent, men etter at mureren hadde vært der ble taket bra.

Jeg fikk også kompensasjon fra borettslaget på 6500, men jobben kostet mer enn dette. Tror det var 9000 for pigging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...