Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg studerer i Norge, og signerte mitt gjeldsbrev i går. På Dine sider på Lånekassen står det på status utbetaling at "penger sendt, vil være på din konto i løpet av 1 - 2 dager". Dette synes jeg virket litt rart, i går sto det at pengene kom til å bli sendt ut 7.august når gjeldsbrevet var mottatt. Jeg trodde egentlig ikke at pengene kom før semesterstart, og det står det jo også et sted på Dine sider: "Pengene utbetales tidligst ved semesterstart når du studerer i Norge." Blir ganske forvirret av dette! Noen som vet når pengene kommer? Kan jeg stole på utbetalingsstatus og vente at pengene kommer inn ganske snart?
brumma* Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har fått pengene før skolestart flere ganger, så det kan stemme at pengene snart er på konto.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Hmm, fikk nettopp en tekstmelding fra Lånekassen med beskjed om at "pengene vil bli overført til din konto tidligst ved semesterstart". Og på dine sider står det at pengene er sendt. Hmm.. Irriterende at de ikke kan være konsekvente!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 blir helt forvirret av lånekassen jeg.. Hva er det meste du kan få i lån? En plass står der 75,000 kr en plass 2,500 vist mnd vis du bor hjemme og 1,500 kr vis du er flytta hjemmefra.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå