Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Dette har jeg nok skrevet et emne om før, ja, men fant det ikke igjen. Jau, det kan ikke sies nok! Som jeg sa i en annen tråd, var jeg der en varm lørdagsformiddag med fint vær og jeg var i strålende humør. Jeg skulle kjøpe meg en eksklusiv sort cordfløyel dressjakke til hele 79 spenn. Jeg går bort mot der den henger, og der står det to oppdollete kvinnfolk med HM skilt på seg. De var etter ansiktsuttrykkene å dømme i en dyp og alvorlig samtale. Jeg prøver å komme meg forbi og til jakka mi, og sier onnskyld mai i en hyggelig tøysete tone som kristiansandere ofte gjør. GLEFS, sier de og flytter seg. De følger med meg med haukeblikk, og jeg tør da for søren ikke stå der og prøve jakke, så jeg tar den med meg i prøverommet. Sinnamann der og, men han myknet opp. Var nede i kjelleren for å finne undertøy også. Ansatte svømte rundt på gulvet mellom de trange hyllene der og, og sa "Folk er så jævla dumme, skjønner de ikke vi stenger 2 i dag pga varmen?" Jaha. Klokka var kvart på 2 da uansett. Jeg finner undertøyet mitt, og går opp for å betale. Der står det ei tyggisblåsende bimbo og en tulling med emo-sveis og er i en dyp samtale. BAK kassa ja - det må nevnes at det var ikke en sjel bak der da jeg kom inn i butikken, de sto rundt om kring og prata med hverandre. Der står de og snakker om personlig business jeg må stå i halvannet minutt i "KØ" og vente på. De ber meg vente for de er opptatt. Ja, så klart. Det er like før jeg slutter å handle der, hadde det ikke vært så mye billig og eneste butikken som har klær jeg kan bruke. De er ikke så fjerne ute på sørlandssenteret! Hva er det med disse folkene, og hvorfor får de ikke opplæring i folkeskikk? JEg føler meg ordentlig idiot jeg, der jeg smiler HEI i kassa, og de ikke gidder å lee på munnviken engang, og ekspederer meg med den slappe kroppsholdningen der. Fy!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er ikke så vel bevandret i Kristiansand, men er det den H&M-en på motsatt side av sentrum for Quart-området på en måte?
Gjest Fruktkake Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Frysepulver: Ja. Towelie: De er håpløse. Opplever også at de står i "dype" samtaler, og de er ikke serviceinnstilte og vennlige i det hele tatt! Forrige gang jeg handla der, kjøpte jeg b.la en hårfjerningskrem. Hun som ekspederte meg holder kremen i hånda mens hun sier til en kollega (som står ved siden av og tvinnner blonde lokker): "Har du prøvd denne eller? Den er helt jævlig. Skjønner ikke at folk gidder å kjøpe den!"
*Ariel* Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Som ansatt på Hm selv vil jeg bare råde dere til å sende klage til sjefen der.
lillesky Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Merkelig. H&M har regler for sånne ting. Og på H&M er det alltid noe å gjøre. Som Ariel sier; klag!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Ja, det vil jeg. Men er redd sjefen er like kjip? Håper ikke de har det fra han/henne.
Millis Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 sørlandssenteret er verre. Jeg gikk bort til ei svensk halvgammal kjerring som sto å prata med ei anna ansatt som sto oppi en stige. Jeg sa : Unnskyld? Har dere denne i en annen farge? Ho svenske kjerringa snudde å sa virkelig surt: Ser du ikke at jeg snakker med noen!!! (Ho snakka med en ansatt..) Hvorpå to sekunder etter sa: Ja nå er jeg ferdig. Nå kan jeg snakke med deg! (jeg snudde på helen og gikk direkte bort til den andre kassen og spurte ei anna ei, for neimen om jeg lar meg behandle slik) Jeg klaget i mail direkte til hm sentralt. Ble hvorpå ringt opp av sjefen som beklagde seg voldsomt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Virkelig? Jeg trodde de var hakket bedre der ute jo! Lurer på om jeg og skal sende en mail.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Syns og servicen på slottet er dårlig. De er IKKE serviceinnstilte og mindre blide for å si det mildt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Bra det ikke bare er meg som ser det Nesten så jeg og bare skrur på det sure trynet mitt og slenger pengene på disken jo. Men jeg orker ikke ha en sånn holdning ute blant folk. Det er jo pinlig! Ah, så var det en gang jeg skulle kjøpe en sort og hvit-stripete topp. Fant bare i andre farger, så jeg spør "har dere denne i sort og hvit?" "nei, det har vi ikke." "jammen den henger jo på utstillingsdokka rett bak meg, og jeg har sett den før her." "ja, men vi vet ikke om sånt. Henger den ikke med de andre, har vi den ikke!!" Jeg går ut, snur meg en siste gang, og HVA ser jeg? Tar den med til disken og betaler med et selvgodt smile! Hohohooh de vart sint da ja :--D
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Hm. Det første som kommer opp når jeg googler H&M kundeservice, er en tråd her fra forumet om mannfolka i katalogen
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Bra det ikke bare er meg som ser det Nesten så jeg og bare skrur på det sure trynet mitt og slenger pengene på disken jo. Men jeg orker ikke ha en sånn holdning ute blant folk. Det er jo pinlig! Det bryr meg nada for å si det sånn gjensidig respekt er tingen. Er ikke de høflige mot meg, så er ikke jeg det tilbake heller. Sånn er det Det verste jeg vet er frekke mennesker bak disken. Send de på service-kurs. Ah, så var det en gang jeg skulle kjøpe en sort og hvit-stripete topp. Fant bare i andre farger, så jeg spør "har dere denne i sort og hvit?" "nei, det har vi ikke." "jammen den henger jo på utstillingsdokka rett bak meg, og jeg har sett den før her." "ja, men vi vet ikke om sånt. Henger den ikke med de andre, har vi den ikke!!" Jeg går ut, snur meg en siste gang, og HVA ser jeg? Tar den med til disken og betaler med et selvgodt smile! Hohohooh de vart sint da ja :--D ← Endret 28. juli 2006 av sjarmtroll
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #13 Skrevet 28. juli 2006 Jeg mailet dem nå. Dessuten vil jeg ikke ha dagen min ødelagt av et par sinnatagger bak kassa, så det er bedre at de skjerper seg
lillesky Skrevet 28. juli 2006 #14 Skrevet 28. juli 2006 Flott, Towelie! Det hjelper å klage! Jeg har mailet H&M før, og fått svar raskt. Så hvis du ikke får svar raskt nok; send dem mailen på nytt. Ikke gi deg!
Superlammet Skrevet 28. juli 2006 #15 Skrevet 28. juli 2006 Og ikke glem å post svaret her! :D *nysgjerrig og sulten på no sladder etter å ha lett frem denne tråden*
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #16 Skrevet 28. juli 2006 Skal gjøre det, men gir dem iallfall en dag på å svare :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #17 Skrevet 28. juli 2006 Ja, jeg har også dårlige erfaringer med hun svenske dama på Sørlandssenteret..
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #18 Skrevet 28. juli 2006 Hun har jeg ikke fått med meg engang! Jeg må se neste gang jeg er der :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #19 Skrevet 28. juli 2006 Ja, hun er virkelig irriterende, sur og ufordragelig! Særlig hvis du avbryter henne i en samtale med en av de andre ansatte.. Makan til kjerring!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #20 Skrevet 28. juli 2006 Fysj! Skulle ønske jeg hadde ærend der ute i dag, eller i slottet for den saks skyld! Nå blir jeg så provosert av dem at jeg vil kjefte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå