Girl-Next-Door Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Tenker å bestille et par fornarina jeans over nettet (modell Lula stretch). Men de har kun lengde 32. Jeg bruker vanligvis 34 i lengde på bukser, og i mine gamle Fornarina bukser står det ingenting om benlengde, kun waist er oppgitt. Er det flere lengder i Fornarina eller er 32 standard? Jeg har aldri sett at det har stått benlengde på Fornarina.
Karamba Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Får du de billigere på nettet? Hvor bestiller du dem?
Girl-Next-Door Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Tror ikke de er billigere på nettet, men på shoppingmall.no selger de litt fornarina og replay. Får ikke tak i buksene her jeg befinner meg for tiden (nord-norge). Derfor bestiller jeg på nettet:-)
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Husk at Fornarina har oppdatert alle modellene sine; de nye har helt annerledes lommedesign enn de vanlige. Ellers finnes Fornarina kun i en lengde; trodde det var 34, egentlig?
Svart Katt Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Ja. Det må være 34 i lengde som er standardlengde. De buksene jeg har er laaaaange. Altfor lange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå