Gjest NERVØS!! Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Skulle akkurat hente min ferdige brudekjole på Brudekjolen i Oslo, og fikk et stresset møte med de ansatte og en masse reparatører. Vannet rant ned fra taket i akkurat den avdelingen hvor de har brudekjoler. Og selvfølgelig der de tidligere har hengt de ferdige brudekjolene til høyre for disken.. Nå ble jeg utrolig nervøs. De kunne ikke engang vise meg kjolen. Skulle ringe igjen i neste uke og avtale ny tid... Tenk om den flotte kjolen min er ødelagt.. Håper ikke det. Til alle andre som skal hente kjolene sine der i nærmeste fremtid, ville jeg kanskje tatt en telefon for å høre hva som skjer. Meg ville de ikke gi noe info, bortsett fra at de nok ikke kom til å åpne igjen før på mandag... POKKER!!! Nå må jeg krysse fingrene. Bare 2 uker igjen til bryllupet. Håper alt går bra!
BIRE Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Det var da merkelig at de ikke opplyste deg hvordan det hadde gått med kjolen din da? Er den ødelagt og kansje må de bestille en ny..hm.. prøv å ring dem en gang til du å krev å få vite hvordan det gikk med akurat DIN Kjole.. Du har jo ikke akurat sålange tiden på deg tilå finne noen ny hvis den du skal ha er ødelagt..Men lykke til med kjolen og det kommende bryllupet. Bire
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Er dette virkelig sant? Min forlovede og svigermor skal ned dit i morgen for å hente en ferdig kjole. De får sikkert litt mere informasjon der da. Jeg tror faktisk ikke jeg tørr og fortelle min kjære om dette. Tror det er best at svigermor får ta den bøygen. :-(
Gjest NERVØS trådstarter Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 De sier det gikk bra med kjolen min, så jeg får bare stole på det... Har fått time neste uke, så da får jeg se hvordan det har gått. Men det var utrolig kjedelig å ta turen ned dit, for å få beskjed om at det er stengt. Tror de skulle ringe rundt da jeg kom, så til deg hvis svigermor skal dit i morgen, ringer sikkert butikken ifra på forhånd og sier fra at de ikker trenger å komme.
Woodnymph Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Her står butikken ansvarlig for å skaffe til veie en brudekjole, men grunnet lang leveringstid er det ikke sikkert det blir den samme, særlig for dem med tidspress. å få en ny levert fra leverandør med vanlig leveringtid på opptil et halvt år på et kort tid er vel for mye å håpe på. Jammen er jeg glad jeg ikke tok den på Brudekjolen nå... Lykke til, håper det ordner seg for dere "vannskadde".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå