celise Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Kjæresten min og jeg skal være fra hverandre noen måneder - Bo i hvert vårt land. Noen som har forslag til en romantisk gave jeg kan gi ham??? Den må være liten og lett da den må med i kofferten. Har tenkt på et innrammet bilde av oss. Men han er tidligere fotograf og har mye flottere bilder av oss enn jeg har...
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hva med å skrive et koselig brev som han får åpne når han er kommet fram? En bok han kan lese? Brenn en CD med fine sanger?
Annie Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Gå til en fotograf og få h*n til å ta et nydelig bilde av deg. Kanskje naken inntullet i tyll, slik at ingenting vises, men nesten...
celise Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2006 Da har han reist... Jeg gav ham et hjemmelaget kort med noen fine ord + en god bok. Ikke noe flott, men det lå mye omtanke bak. Men han kjøpte ingenting til meg. Hadde igrunn forventet å få en liten ting faktisk. Var det urimelig??? Vi er ikke så romantiske av oss til vanlig, men jeg hadde hintet stort om at jeg trenger oppmerksomhet nå som HAN har valgt å reise fra meg pga en spennende jobb et annet sted for en ganske lang periode. Ikke noe stort, men feks et kort, en rose, en flaske vin eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Du sier at dere ikke veldig romatiske til vanlig, kanskje han bare tok det helt lettvint og ikke la noe spesielt i det? Kanskje han sender deg noe istedet...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Kjedelig at han skulle reise! men vet hva du mener når du ble litt skuffa når du ikke fikk en liten oppmerksomhet.. har en kjæresten som det faktisk ikke er snakk om at kan gjøre noe romantisk.. i begynnelsen sa jeg ingenting. har alltid gitt han mange gaver, kort, og overraskelser.. han blir kjempe glad, men jeg får ALDRI noe tilbake!! han er verdens snilleste og gir meg kjempe mange komliementer og sier masse fine ting hver dag.. i bunn og grunn er jo det viktigere, men skulle ønske meg litt mer romantisk... nå er det kommet så langt at jeg ikke tror jeg kommer til å få en blomst, et kort eller noe, så nå tuller vi liksom med det... inni meg griner jeg.. KAN DU KJØPE EN JÆVLA GAVE FOR %$#/$)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå