Sarah Salamander :-) Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Gikk en amerikansk serie for flere år siden på TV2 som jeg fulgte intenst med på... I første (tror jeg) episoden er det en mann som går på restaurant med konen sin. Han går på do og når han kommer tilbake er konen borte. Han så spør han de som jobber der, men de hevder at de ikke skjønner hva han snakker om og at de aldri har servert han osv. M.a.o serien handlet om at han skulle finne identiteten sin tilbake. Var en spenningsserie... Noen som husker hva den heter??
bob marley Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Gikk en amerikansk serie for flere år siden på TV2 som jeg fulgte intenst med på... I første (tror jeg) episoden er det en mann som går på restaurant med konen sin. Han går på do og når han kommer tilbake er konen borte. Han så spør han de som jobber der, men de hevder at de ikke skjønner hva han snakker om og at de aldri har servert han osv. M.a.o serien handlet om at han skulle finne identiteten sin tilbake. Var en spenningsserie... Noen som husker hva den heter?? ← husker den vagt, men husker ikke hva den heter.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Jeg tror også det er Nowhere Man, eller Den fremmede som den het på norsk.
MiniMjau Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Jeg tenkte på Dear John, men det var ikke det. Husker bare det var så utrolig artig når han var i disse gruppeterapi-timene....
Meaty Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tenkte på Dear John, men det var ikke det. Husker bare det var så utrolig artig når han var i disse gruppeterapi-timene.... ← Den tenkte jeg også på! Det var en morsom serie som jeg dessverre ikke har klart å finne igjen siden. Mange morsomme figurer i den serien, husker Kiiirrrrk også han som alltid var så nervøs...het han Ralph, mon tro? Også hun kurslederen: "Could it be.....a sexual problem?" Sorry, sporet av tråden.
Nala Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Ah, husker vagt at jeg så på denne, ja. Navnet sa meg ingenting, men da jeg klikka meg inn på sida husker jeg tydelig den første linja "My name is Thomas Veil, or at least it was". Den var jo bra da. Hmmm, kanskje jeg må gjøre en innsats for å få sett den igjen? Ser den skal komme på DVD
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Den finnes allerede på DVD! Kun på sone 1 foreløpig da, men den er å få tak i hvertfall. Den kom desember ifjor. http://www.amazon.com/gp/product/B000BC8SX...5720045?ie=UTF8 //WeeZ
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Navnet sa meg ingenting, men da jeg klikka meg inn på sida husker jeg tydelig den første linja "My name is Thomas Veil, or at least it was". Her datt teksten ned i hodet før jeg rakk å lese den Begynte han ikke hver episode med den regla der da?? Jeg mener det ikke er så lenge siden den gikk jeg. Har den ikke gått i reprise da?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 Den tenkte jeg også på! Det var en morsom serie som jeg dessverre ikke har klart å finne igjen siden. Mange morsomme figurer i den serien, husker Kiiirrrrk også han som alltid var så nervøs...het han Ralph, mon tro? Også hun kurslederen: "Could it be.....a sexual problem?" Sorry, sporet av tråden. ← Kirk var suveren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå