Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 hei alle sammen! er dere flinke til å bevege dere å gå tur i hverdagen?og hvor mange kilometer(sånn cirka) går dere hver dag?er litt forskjellig her i gården men alt mellom 3 og 7 km på meg alt etter dagsformen,som regel rundt 4-5km. hvordan er det med dere,er dere flinke til å gå tur i hverdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei! Kjæresten min trener ganske mye, men jeg prøver å gå 4-5 km hver dag.. Sluttet å røyke for en uke siden og merker at kiloene sniker seg på, så da er det ingenting som hjelper så godt som mosjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg går 20 minutter til jobben og 20 minutter hjem... Har ingen anelse hvor mange kilometer det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg går mellom ei halvmil til ei mil hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg går nok ikke stort mer enn en kliometer om dagen, og slår kanskje til med 3-4 kilometer en gang annenhver uke. Ikke tvil om at jeg kunne blitt flinkere, og det bedrer seg nok (håper jeg!) når valpen blir større og tåler lengre turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #6 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Jeg går og sykler mellom 8 og 12 km pr. dag. Det innbefatter til/fra jobb og tur med vovsen om kvelden Endret 27. juli 2006 av Nicoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. juli 2006 #7 Del Skrevet 27. juli 2006 jeg trener fem dager i uka, så det blir ikke veldig lange hverdagsturer i tillegg til annen trening, men prøver å få lagt inn ett par-tre raske turer i uka, da går jeg mellom 6-7 km når jeg først går. det er helt nydelig måte å være ute i finværet på, så skulle gjerne gått oftere, men som sagt blir det vel ikke oftere en mellom 2-4 dager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. juli 2006 #8 Del Skrevet 27. juli 2006 Går ca en halvtime hver vei til og fra jobb Det er ikke så mye når det er det ENESTE jeg "trener". Og det tar slutt om tre uker, da flytter jeg så langt unna at vi må ta tog. Må finne på noe annet da ja, for litt hverdagsmosjon trenger man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beam Skrevet 27. juli 2006 #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Går eller sykler til jobben, det er ca en mil. Takk for at sykkelsesongen er her, sparer masse tid til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #10 Del Skrevet 27. juli 2006 5-6 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #11 Del Skrevet 27. juli 2006 En mil hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juli 2006 #12 Del Skrevet 27. juli 2006 Går minst 5 - 6 timer på jobb hver eneste dag. Hvor langt det er aner jeg ikke. I tillegg løfter, bærer, plukker og skyver jeg på mat på jobben. Jobber på kjølelager og plukker og ekspederer ut ordrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 27. juli 2006 #13 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, og på skrittelleren min står det 12745 skritt, og det er 9,5 km, og jeg har brent 472 kalorier. Er ikke fanatisk altså, kjøpte den for moro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannflaske Skrevet 27. juli 2006 #14 Del Skrevet 27. juli 2006 Bruker ca 7 minutter på å gå til jobben. På jobben går jeg KONSTANT. Er stuepike, så jeg sitter aldri rolig. Tar omtrent aldri heisen på hotellet heller. Går heller trappene for å få enda litt mer mosjon Hater å gå turer, så det gjør jeg aldri. Jeg får nok mosjon på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå