JuliBrura Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Ja, da er lørdag den store dagen. Helt vilt at den er her, etter all planlegging og prat om det det siste året, føles nesten litt uvirkelig. Jeg har vært rolig som få helt fram til nå, men nå har virkelig nervene kommet til meg og. Har ligget halvvåken i hele natt og grublet over små detaljer som enda står igjen til festen. Og i dag er jeg vel ganske sjelven! Får håpe jeg roer meg litt utover, nå skal jeg snart til frisøren for prøvetime til håret (hun kunne ikke før), prøve kjolen en siste gang og kjøpe morgengave til min kjære.. Og så må jeg prøve å skrive litt på en tale, tenkte jeg ihvertfall skulle klare å si noen ord på dagen!
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Det går så fint så. Gled deg og nyt dagen! Lykke til!
CurlySue78 Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Senk skuldrene, og nyyyyyyt dagen! Lykke til!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Om tre dager er det over, og da kommer den store tomhetsfølelsen... Det blir aldri bra, dessverre...
BIRE Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Ja de nervene er vel ikke til å ungå tror jeg..Men som regel går det kjempe bra,tror nok det går bra julibrura..Lykke til på lørdag og kos deg masse på deres store dag. Bire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå