Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått L'Occitane såpe og dusjgele i gave. Nå har jeg surfet litt og prøvd å finne ut om de er parfymefrie (står ikke på), men finner ikke ut dette.

Er det noen som har erfaring med disse produktene? Jeg tåler ikke parfyme, og bruker generellt ikke såpestykker (pleier å være for sterkt for huden min), bare flytende såpe, men denne personen kjøper alltid sånt til meg :sur:Kanskje ta meg en tur på KG's byttemarked..?

Denne gangen tenkte jeg jeg skulle sjekke ut litt og kanskje endelig si fra til henne at hun ikke må kjøpe "skjønnhetsprodukter" til meg. Hvis jeg "tør"...og klarer å si det på en ordentlig måte... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare fortelle at du er allergisk og derfor ønsker å handle slike ting selv? Evt legge de til sides og gi de bort videre ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke om det er parfyme i produktene, men disse produktene skal vel være laget av naturlige ingredienser som olivenolje, lavendel osv.

Skrevet
Kan du ikke bare fortelle at du er allergisk og derfor ønsker å handle slike ting selv? Evt legge de til sides og gi de bort videre ;)

Det kan jeg, og jeg er vanligvis ikke redd for å si fra. Denne personen er litt nærtagende, det er derfor jeg kvier meg. Mest sannsynlig blir det en "resirkulering" (dvs gi de bort videre), så får jeg se om jeg kan ta det opp med giveren i en naturlig sammenheng.

Her kan du gå og sjekke innholdet på alle produktene: L'Occitane

Tusen, tusen takk! :bukke:

Her fant jeg ut at begge produktene har parfyme i seg... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...