BIRE Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 he he -Jeg er valgt til forlover av et vennepar av oss-Det var ikke planelagt at jeg skulle være forlover,men heller min mann. Jeg og venninen min var nede å leverte papirene på vielse papire osv.men hun hadde ikke ført opp noen forlover til sin mann,så i all hast ble det jeg som er forlover for hennes mann Så da hun ringte han og fortalte at jeg var forloveren hans så var det helt greit De hadde tenkt å reise utenlans å gifte seg -men nå er planene forandret og det blir et lite bryllup med noen venner og foreldrene. Så reiser de på bryllups reise. Men i kirken skal min mann stå opp sammen med brude paret hvis det lar seg gjøre ..he he Bire
Annie Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hvorfor kan ikke heller da din mann være forlover for han?
BIRE Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 jo det var vel i grunnen han som skulle ha vært det-Forlover. Men siden de skulle reise til utlandet for å gifte seg, ble det en haste sak med å få papirene i orden. de måtte da underskrives av forlovere-som da ble meg. Nå kan ikke papirene gjøres om -fordi de allerede er tinglyste.Så da står jeg som forlover på papiret -men hvis det er mulig så bytter bare vi plass i kirken.. Bire
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Da kan jo mannen din være vitne, så han står på papiret der, iallfall. Det er jo ikke nødvendigvis den som er forlover som er vitne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå