Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt fra meg et halvlitersglass foran cd-stasjonen. Kom borti knappen, skuffen kom ut, dyttet til glasset, og VIPS! Jeg har en 1/2 liter papsi max i tastaturet, på pc-bordet, stolen, gulvet og meg selv! :klappe::ler:

Det er da jeg er glad jeg ikke drikker noe klissete a la cola.........

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

:ler:

Flott gjort... Det dummeste jeg gjorde i går var å klippe meg, det ble for kort :(

Gjest Gjest
Skrevet

dummeste jeg har gjort i dag, spist ei brødskive og drukket et glass vann. kommer jeg til å bli feit? JA

La meg oppsumere det dummeste jeg gjorde i går: spise brødskive med trønderfår, kaloribombe? JA

spiste en liten daim, fettende? JA

spiste potetgull, usunt? JA

Drakk iste, får man gule tenner hvis man drikker det hver dag? JA

Skrevet
dummeste jeg har gjort i dag, spist ei brødskive og drukket et glass vann. kommer jeg til å bli feit? JA

La meg oppsumere det dummeste jeg gjorde i går: spise brødskive med trønderfår, kaloribombe? JA

spiste en liten daim, fettende? JA

spiste potetgull, usunt? JA

Drakk iste, får man gule tenner hvis man drikker det hver dag? JA

Kalorier er til for å spises, ikke telles :tommel:

Det dummeste jeg har gjort idag er å ta en røyk :tristbla:

Skrevet

Det dummeste jeg har gjort i dag var å ikke holde katten godt nok fast når hun skulle få medisin slik at jeg fikk spruten rett i øyet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det dummeste jeg har gjort i dag er å ta over 400 kroner for en brus og et VG på jobben i dag. Kunden reagerte ikke engang, og jeg la ikke merke til feilen før kortet hans hadde blitt belastet. Tror hjernen min har tatt ferie :overrasket:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har pellet masse på leppene mine. Grr.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

jeg har stått opp... :sur:

Skrevet

Gikk fra vasken på kjøkkenet etter at jeg hadde skrudd vannet på fullt for å fylle den... Ble litt vått før jeg kom på det... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Gikk på jobb i stedet for å bli i båten og elske videre.

Skrevet

Sitter her i stedet for å vaske huset og alle andre ting jeg må få gjort i dag! Men det er vanskelig å komme igang.........

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Våknet litt over kl 5, selv om jeg ikke skulle på jobb før 7. Det ble ikke mange timer søvn nei. Irriterende.

Gjest Miloine
Skrevet
Gikk på jobb i stedet for å bli i båten og elske videre.

og jeg er sur for det enda :sur:

Skrevet

Var på Rema, og her i området er det en del av våre nye landsmenn ansatt i nettopp denne butikken. I tillegg til at det er en del av dem som handler der også. Står sammen med sambo i kø for å betale, og samtalen utløper omtrent som dette:

Han: Legger du på varene, så pakker jeg?

Jeg: Greit

Han: Eller skal jeg betale og du pakke?

Jeg: Samme for meg, du kan bestemme hva du har mest lyst til.

Han: Bestem du da.

Jeg: (Begynner å bli en smule irritert, hvor vanskelig er det å bestemme liksom?)Det er det samme for meg. Hva har du lyst til?

Han: Du kan velge i dag.

Jeg: (Ikke lenger bare litt irritert, men glefser ut) Ja, så skal jeg være den jævla pakkisen da...

Fikk en del blikk, og følte meg ikke heeeelt høy i hatten. Annen butikk neste gang!!! :sjenert:

Skrevet
Var på Rema, og her i området er det en del av våre nye landsmenn ansatt i nettopp denne butikken. I tillegg til at det er en del av dem som handler der også. Står sammen med sambo i kø for å betale, og samtalen utløper omtrent som dette:

Han: Legger du på varene, så pakker jeg?

Jeg: Greit

Han: Eller skal jeg betale og du pakke?

Jeg: Samme for meg, du kan bestemme hva du har mest lyst til.

Han: Bestem du da.

Jeg: (Begynner å bli en smule irritert, hvor vanskelig er det å bestemme liksom?)Det er det samme for meg. Hva har du lyst til?

Han: Du kan velge i dag.

Jeg: (Ikke lenger bare litt irritert, men glefser ut) Ja, så skal jeg være den jævla pakkisen da...

Fikk en del blikk, og følte meg ikke heeeelt høy i hatten. Annen butikk neste gang!!!  :sjenert:

:ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...