Montezuma Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Heisann! trenger tips til forloverkjole. kan dere legge inn link til bilder hvis dere har? Og gjerne link til butikker som selger fine selskapskjoler. Tusen takk :-)
Lassie Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Min forlover kjøpte seg kjole på Brudekjolen i Oslo. Den var kjempelekker!! www.brudekjolen.no Det er salg der nå, opptil 70% på alle selskapskjoler.
jento Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Agape-brud.no har ein del fine selskapskjolar, rundt 2000 kr..veit ikkje om du synst det er for dyrt. Endret 27. juli 2006 av jento
*Emma* Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Min forlover har shoppet billig/skreddersydd kjole på Ebay. Hun betalte 340kr for den inkludert frakt til Norge. Her er bilde. Endret 27. juli 2006 av *Emma*
Annie Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Kjempeside *Emma*. Skal i bryllup neste år og den siden der skal jeg følge med på!
Montezuma Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2006 Takk for tips og bilde Emma! Nydelig kjole!!! Spennende og annerledes. Desverre ikke i "mine" farger....
*Emma* Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Takk for tips og bilde Emma! Nydelig kjole!!! Spennende og annerledes. Desverre ikke i "mine" farger.... ← Hadde de INGEn kjole som var i dine farger? Eller så du bare akkurat den venninden min kjøpte? For hvis du går på "Visit selers Ebay store" eller hva det heter har de sikkert 20-30 ulike kjoler i ulike fasonger og farger. De fleste er endel mindre i skjørtet i virkeligheten fordi modellene på bildene har voldsomme underskjørt...så det blir heldigvis litt mindre...."too much"...
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Hadde de INGEn kjole som var i dine farger? Eller så du bare akkurat den venninden min kjøpte? For hvis du går på "Visit selers Ebay store" eller hva det heter har de sikkert 20-30 ulike kjoler i ulike fasonger og farger. De fleste er endel mindre i skjørtet i virkeligheten fordi modellene på bildene har voldsomme underskjørt...så det blir heldigvis litt mindre...."too much"... ← aha, da skal jeg se mer. Så bare på den du viste frem. Takk :-)
Gjest Fruktkake Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Jeg var forlover i helga, og i den anledning kjøpte jeg en knallfin todelt kjole. Tubetopp og skjørt som gikk rett under kneet. Denne kjøpte jeg på brudesalongen hvor jeg kjøpte brudekjolen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå