Gå til innhold

Trussel

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Da trenger du ikke være redd i alle fall. Håper du ikke får noe mer problemer med han og det han sier. Kom han i forkjøpet. Du har sikkert fler venner enn han likevel, eller i alle fall bedre venner ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Han sier jo han kjenner byen som skal lage bråk for meg :hoho: Det ble litt for latterlig der! Når mine venner har blitt ordelig sinna på folk som har vært stygge med meg, har de tatt seg av en og annen gother i lang svart skinnfrakk før :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Han får sikkert angst i morra når det går opp for han hva han har gjort :ler:

Nei, bare hev deg over det og la det være!

Gjest gjest1
Skrevet

Håper han står opp en dag og griner ja, så skal jeg si NEI når han griner ;D

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette samme person som bor i samme hus som kjæresten din? Han som la an på deg? Har kanskje litt dårlig hukommelse, men mener at du har skrevet noe om det i dagboken..

Huff, han høres ikke helt god ut den mannen. Håper virkelig det ordner seg for deg, Towelie!

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe neinei. Det finnes to psykopatiske anders-er! ;) (mange heter anders her i landet, så jeg antar det går greit jeg skriver det og oppklarer det)

Håper også det ordner seg, jeg orker ikke en alkoholiker-anders OG en gother-anders som tror de kan si hva som helst til meg! :tunge1:

Ignoreringsfunksjonen er en feig ting, men her så jeg ikke noe annet alternativ. Han har sikkert mye "fint" å si til meg, men det får han heller baksnakke til alle i byen som han sa.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ta vare på epostene i tilfelle rottefelle fyren utvikler seg til å bli enda mer ustabil mot deg. Stalking/trakassering kan politianmeldes, og det trenger ikke være i RL, SMSer og eposter teller også.

Gjest gjest1
Skrevet

Ok, takk for tips :) De ligger i innboks og gjestebok, så alle kan få se dem tilogmed og.

Jeg har alltid sagt at hvis noen har noe å si til meg, får de ta det opp med MEG. Ikke sitte og feige seg bak et tastatur. Da tør dem jo å skrive hva som helst, det er jo han her et flott eksempel på.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde vel forventet en god biff middag med tilbehør!

:sikle:

Gjest gjesta
Skrevet

Umoden idiot..

De som ofte kommer med trusler er bare tøffe på papiret..

Håper det ordner seg og at du slipper mer pes fra den fyren! :klem:

Får lyst å si til han "get a life!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...