Gjest Chrizzy Skrevet 27. juli 2006 #21 Skrevet 27. juli 2006 Da trenger du ikke være redd i alle fall. Håper du ikke får noe mer problemer med han og det han sier. Kom han i forkjøpet. Du har sikkert fler venner enn han likevel, eller i alle fall bedre venner
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #22 Skrevet 27. juli 2006 Han sier jo han kjenner byen som skal lage bråk for meg Det ble litt for latterlig der! Når mine venner har blitt ordelig sinna på folk som har vært stygge med meg, har de tatt seg av en og annen gother i lang svart skinnfrakk før
Gjest Chrizzy Skrevet 27. juli 2006 #23 Skrevet 27. juli 2006 Han får sikkert angst i morra når det går opp for han hva han har gjort Nei, bare hev deg over det og la det være!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #24 Skrevet 27. juli 2006 Håper han står opp en dag og griner ja, så skal jeg si NEI når han griner ;D
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #25 Skrevet 27. juli 2006 Er dette samme person som bor i samme hus som kjæresten din? Han som la an på deg? Har kanskje litt dårlig hukommelse, men mener at du har skrevet noe om det i dagboken.. Huff, han høres ikke helt god ut den mannen. Håper virkelig det ordner seg for deg, Towelie!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #26 Skrevet 27. juli 2006 Hehe neinei. Det finnes to psykopatiske anders-er! (mange heter anders her i landet, så jeg antar det går greit jeg skriver det og oppklarer det) Håper også det ordner seg, jeg orker ikke en alkoholiker-anders OG en gother-anders som tror de kan si hva som helst til meg! Ignoreringsfunksjonen er en feig ting, men her så jeg ikke noe annet alternativ. Han har sikkert mye "fint" å si til meg, men det får han heller baksnakke til alle i byen som han sa.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #27 Skrevet 27. juli 2006 Ta vare på epostene i tilfelle rottefelle fyren utvikler seg til å bli enda mer ustabil mot deg. Stalking/trakassering kan politianmeldes, og det trenger ikke være i RL, SMSer og eposter teller også.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #28 Skrevet 27. juli 2006 Ok, takk for tips De ligger i innboks og gjestebok, så alle kan få se dem tilogmed og. Jeg har alltid sagt at hvis noen har noe å si til meg, får de ta det opp med MEG. Ikke sitte og feige seg bak et tastatur. Da tør dem jo å skrive hva som helst, det er jo han her et flott eksempel på.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #29 Skrevet 27. juli 2006 Jeg hadde vel forventet en god biff middag med tilbehør!
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #31 Skrevet 27. juli 2006 Umoden idiot.. De som ofte kommer med trusler er bare tøffe på papiret.. Håper det ordner seg og at du slipper mer pes fra den fyren! Får lyst å si til han "get a life!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå