Gå til innhold

Trussel

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis noen hadde skrevet til deg at du var ferdig. Saken er biff, og det er du og snart.

Hvordan skal en ta dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Om det var fra noen som ikke likte meg, eller noen jeg hadde noe uoppgjort med, så ja, jeg hadde nok tatt det som en trussel. Om jeg hadde bekymret meg eller ikke kommer ann på personen som sa det...

Håper ikke noen har skrevet det til deg da!

Skrevet

Vel, har man det skriftlig så er det jo bare å ringe 112 med en gang, du har jo bevis!! Jeg ville nok ha sørga for å aldri være alene eller dra laangt bort på ferie til ting evt. hadde roet seg!

Men skummelt at du stiller et sånnt spm. egentlig! Håper virkelig det er hypotetisk siden du har lagt det inn på generell debatt!

Anyways så tar jeg sjangsen på en :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

De har skrevet det til meg ja. Dette gjelder faktisk denne tråden startet av "gother" på samliv i går eller i forgårs. Plutselig renner det inn mail med at jeg har startet alt dette, kun fordi jeg skrev et innlegg på side 2 i den tråden.

Jeg har sagt han må bare sende moderator på kg en mail og spørre om ip, men han har bestemt seg, og nå mottar jeg 5 hatmails av han i minuttet, pluss denne hyggelige biff-mailen.

:riste:

Skrevet

:frustrert: Jøss, det var da litt av en oppførsel!!! :overrasket:

Men drit i å svare ham og bare slett de som kommer, h*n vet jo ikke hvem du er så h*n kan jo ikke fysisk skade deg! Meld fra til KG om nicket til personen og be om å få ham "banned"!

Håper h*n går lei til slutt da! Lite kjipt å bli trakkasert sånn!! :troest:

Gjest gjest1
Skrevet

Jo, jeg tar det jo halvveis for god fisk. Han kjenner meg, og vi var ganske greie kompiser før. Han er eks til ei venninne av meg.

Det er på blink han spyr fra seg ekligheter.

Jeg sa jeg ikke vil ha kontakt med søppelmennsker som han først. Så skriver han en lang remse om alle mine feil på vel 20 linjer. Jeg svarer bare med "OK" og han sier "Tror du alt er greit og vi er ferdig fordi du sier ok?"

Faen heller da. Jeg vil ikke ha kontakt med denne personen mer, og nå sier han at han skal gå rundt og fortelle litt av hvert til folk jeg kjenner.

Hva skal det bety??

Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff! Å om det så skulle være at du eller noen andre her hadde gjort det, så er det jo helt absurd å ta sånn! Får du pm eller mail? Er det noen som kjenner deg privat?

Skrevet

Skjønner... Nei, men når du kjenner personen i real life, så er det ikke så enkelt for meg iallefall å si noe...

Du får bare drite en lang i personen og si fra til venner hva han driver med så de kan hjelpe/støtte deg!

Gjest gjest1
Skrevet

Japp, han kjenner meg. Og hvorfor skulle jeg skrive det om han? Jeg har da bedre ting å ta meg til enn å gjøre livet sur for folk jeg (i utgangspunktet ikke hadde) noe imot.

Sist jeg traff han, var han strålende glad som en lerke, og plutselig sier han at han hater meg, og at jeg er verdt like mye som tyggisen han spytter på gata. Hyggelig og voksent sagt.

Jeg hater krangling og stress som dette. Er det så jævlig vanskelig for han å bare bryte kontakten enn å gjøre meg mer forbanna? JEg klarer jo ikke la vær å svare for meg heller, det er ganske grove fornærmelser han kommer med.

Gjest gjest1
Skrevet
Skjønner... Nei, men når du kjenner personen i real life, så er det ikke så enkelt for meg iallefall å si noe...

Du får bare drite en lang i personen og si fra til venner hva han driver med så de kan hjelpe/støtte deg!

Kjente han iallfall.. fyren er jo blitt spinnvill.

Det verste er at han smisker til seg mine nærmeste venninner nå (hjelpes, er jeg tilbake på ungdomskolen?) og jeg ser for meg han kommer til å fortelle dem masse løgn om meg så de fordufter :(

Dette her blir for dumt for meg, samtidig som jeg vet han er utspekulert nok til å gjøre det. 22 år gammel, hva? Jævla idiot.

Gjest gjest1
Skrevet

Ok. Nå fikk han nettopp mail etter å ha spurt om ip-adresse, men tråden er slettet. Det var jo fint, nå tror han iallfall ikke på meg, og da er vel løpet kjørt for min del.

Skrevet

Men du, ikke for å si noe slemt her, -men er venninnene dine gode venninner så går de ikke fra deg pga. en tulling som som han tydeligvis viser seg å være!

Men som sagt: Kom ham i forkjøpet!

Fortell alle dine venner hva han driver med, hva han har tenkt å si om deg osv.

Hån er jo søren meg ikke smart hvis han forteller deg det først!

Gjest gjest1
Skrevet

Han har jo allerede fått kjæresten hans og venninnen hennes (gikk i klassen min i fjor) til å hate meg. Triste greier, det her. Det er jo nå jeg ser hvem som er egentlig til å stole på.

Ja, towelie! Jeg ser det er en tråd som det står noe stygt om meg i! DU har startet den! Jeg hater deg, og jeg skal drepe deg!

Jeg: Har du bevis?

Å du er så stygg og dum og innbilsk!

Sånn går samtalen. Lettere å kommunisere med en apekatt. jeg orker ikke krangle sånn her, hvorfor gidder han ikke skjønne det?!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Enig med Collargol. Ha litt is i magen og kom han bare i forkjøpet. Det går helt sikkert helt fint! Så slipper du også å plages med en så uberegnelig person i fremtiden, det er jo en fordel :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jo jeg skal gjøre det :) Takk for fine råd dere to!

jeg syns bare det er litt trist at en som var en god kamerat før plutselig flipper ut sånn her. En skulle nesten tro han var på psykedeliske stoffer og levde i sin egen boble :klø:

Jojo. Du tror du kjenner folk...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Men jeg synes egentlig det er alvorlig at han kommer med drapstrussler! Kanskje du skal gjøre noe med det? Eller i alle fall si til han at -et pip til, så går du rett til politiet?

Gjest gjest1
Skrevet

Nå ror han seg vekk bare. Med at han kunne aldri skadet noen og blablabla. Hva faen gjør jeg da? :(

Gjest Chrizzy
Skrevet

Gjør han det nå? Ber om unnskyldning eller?

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, han fortsetter med drittpraten. Jeg fikk svar på hvorfor han tror det er meg som skrev det, da:

"mitt bevis er deg.. hvordan du er. hvordan du selv sitter og sier at du er.. hvordan du har oppført deg forran andre og hvordan dette ble skrevet."

Kopiert rett fra det han skrev. Jeg har ikke sett han siden i vår, men ja jøss. Det er vel bra nok bevis, det.

Gjest gjest1
Skrevet

glemte å si jeg avsluttet hele greia med at han ikke kjente meg, og var det noen som var falske, er det den som må gjemme seg bak en gothermaske. Bare som en hyggelig liten punchline. Så ignorerte jeg han nå, sa jeg håper jeg aldri trenger å treffe på han mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...