Gå til innhold

Å få barn med en du vil gå fra

Anbefalte innlegg

Gjest gjestemus
Skrevet

Hva vil dere si om å få barn med en mann du vet at du vil forlate ganske snart? Fordi du ellers høyst sannsynlig ikke vil få barn med noen annen i tide, og dere har barn fra før, men ønsker en større søskenflokk? Kan det forsvares med tanke på at det er for barnas fremtidige beste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er den du vil gå fra med på ideen?

Gjest gjestemus
Skrevet

Nei, han vet ikke om at jeg vil gå fra han

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes det høres veldig snodig ut...

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke det høres ut som en god ide å da lage flere barn med denne mannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres rett og slett egoistisk ut.

Har du tenkt på at det blir 1 barn til som vil vokse opp i et oppløst hjem.

Er mannen med på tanken om flere barn?

Hvis ikke så vil han bli påtvunget bidrag for enda ett barn.

Hadde jeg vært mannen din så ville jeg følt meg lurt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er veldig egoistisk av deg å planlegge et barn med en mann som du vet at du vil gå i fra. Det er å holde ham for narr.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis ikke så vil han bli påtvunget bidrag for enda ett barn.

Hadde jeg vært mannen din så ville jeg følt meg lurt.

Det kan like gjerne være hun som blir påtvunget bidrag for enda et barn.

Det er ikke en selvfølge at barna skal bo hos mor.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan like gjerne være hun som blir påtvunget bidrag for enda et barn.

Det er ikke en selvfølge at barna skal bo hos mor.

Regner ihvertfall med at den hun planlegger skal bo hos mor.

Hvorfor skulle hun ellers planlegge 1 barn til?

Skrevet (endret)

Slenger meg på og sier meg enig med svarene her. Det kan ikke forsvares å få barn med noen du har tenkt å gå fra, selv om du ikke hadde barn fra før. Jeg vil faktisk gå så langt og si det er forkastelig. Og når det bare er for å øke søskenflokken er det jo desto verre. Dette er ikke annet enn egoisme.

Endret av K.A.
Gjest Chrizzy
Skrevet

Enig med de over, det er skikkelig dårlig gjort :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Regner ihvertfall med at den hun planlegger skal bo hos mor.

Hvorfor skulle hun ellers planlegge 1 barn til?

Da kan hun få seg en overraskelse.

Skrevet

Får vondt i magen. La være er du grei.

Skrevet

Du er nok ikke den første som tenker sånn...

*Jenter er rare*

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke for barnas beste å bli en større søskenflokk når foreldrene går fra hverandre. Det er mange ting som skjer i forbindelse med samlivsbrudd; konfliktnivået er ofte høyt i lang tid og økonomisk blir det som oftest tøffere for begge parter.

Det er ikke en ønskesituasjon for barn å ha skilte foreldre, så det er ikke "det beste for barna" å bli født inn i en skilsmisse.

Det er i beste fall harry å bli gravid ved å lure en mann. Jeg synes det vitner om slett moral, det er veldig dårlig gjort, og det er grunn god nok til at faren får full omsorgsrett for alle barna. Og det var vel ikke det du hadde tenkt???

Skrevet

Må nok si meg enig med de andre her. Er det virkelig ingen måte dere kan komme nærmere hverandre igjen? Kommunikasjon og tid er ofte viktig for å få et forhold til å vare. Ettersom han ikke vet at du tenker på å gå fra han, høres det ikke ut som om du har snakket noe særlig med han om følelsene dine? Hvordan kan han da rette på det eller hjelpe deg med å takle dem?

Håper dere får en ekstremt langvarig prøveperiode dersom du satser på dette - hvor dere finner tilbake til hverandre.

Skrevet

For å svare på spørsmålet i overskriften din; NEI NEI NEI SELVSAGT KAN DETTE IKKE FORSVARES

Sånt som dette gjør at gutter/menn kaller jenter for svikefulle kjerringer som manipulerer dem og setter barn til verden for å frarøve dem far og innkassere trygd og stønader.

Kanskje du ikke føler deg truffet, men jeg synes sånne ting som dette virkelig ikke går an. Hvordan kommer kvinnfolk på slike ideer? Sett for mange legeromaner på tv?

Skrevet
Synes ikke det høres ut som en god ide å da lage flere barn med denne mannen.

Signere denne!

Skrevet

Jeg kan ikke skjoenne HVORFOR du vil ha barn med en mann som du ikke elsker.

Skrevet

Helt enkelt: Nei, det kan ikke forsvares.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...