Nellie Cortado Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Vi får snart vårt første barn. Her om dagen fikk jeg høre at man bare må bruke vaskemiddel for sensitiv hud på barneklærne, eks: Neutral eller Blenda sensitiv. Hvor viktig er dette? Vi har da en bra og helt ny vaskemaskin med superskylle program og da er det vel ikke nødvendig å bytte vaskemiddel med mindre barnet er allergisk mot parfyme? Jeg liker at det lukter godt av tøyet jeg.... Endret 26. juli 2006 av Nellie Cortado
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Brukte det til å begynne med, men da jeg var tom en dag og butikken jeg handlet i bare hadde vanlig vaskemiddel, måtte jeg kjøpe det. Og det gikk helt fint, så da fortsatte jeg bare med det vanlige, jeg. Liker også at klærne lukter godt.
Gjest Dingo Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 I starten brukte jeg Blenda sensitive på barna sine klær, men siden ingen av dem har problemer med huden gikk jeg over til å bruke vanlig Omo color/ micro. Jeg brukte også Comfort parfymefri, men nå bruker jeg tøymyknere med god lukt=)
Flugelhorn Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Har brukt vanlig vaskepulver på alle klærne jeg har vasket til nå, og "veid opp" med skyllemiddel som er sånt hyper-allergi-sensitivt greier Satser på at det går bra!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Jeg velger å bruke Blenda sensitive, men det er en del allergi og eksem i familien vår, så jeg vil være føre var.
Grooo Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Kunne ikke fall meg inn å bruke noe annet enn Neutral før vi fikk baby heller, får helt fnatt av sengetøy og klær som lukter "friskt og godt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå