Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #1 Del Skrevet 1. januar 2003 Her sitter jeg på nyttårasaften og lurer på ting.. :D På jobben har vi et faxprogram for PC. Man sender altså fax direkte fra PC-en og den kommer ut på telfeaxen til den man sender til... eh.. skjønner? Nå lurer jeg på om det finnes et slikt program som kan lastes ned (eller til nød kjøpes). Og må man da ha en telefonlinje eller kan jeg brukes min ISDN og ADSL? Jeg har Win 2000 på min PC. Jeg vet at vanlige faxer kun kan tilkobles analog linje, derfor blir det bare kluss hvis jeg skal kjøpe en vanlig fax (dyrt med adapter til linja osv.). Anybody?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prince Skrevet 1. januar 2003 #2 Del Skrevet 1. januar 2003 Vet at i outlook for windows XP kan du velge om du vil sende mailen som mail eller fax. Brukte win.2000 tidligere men husker ikke helt om samme funksjonen var der. Det er jo bare å prøve. Så vidt jeg vet er du nødt til å bruke analog eller isdn linje for å sende faks med PCen,da du ikke gjør dette over internett men derimot ringer opp den faksen du skal sende til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #3 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg kom faktisk på hva som mangler på min PC... Vi har et sånt fax-moden i den PC-en jeg har vært borti på jobben. Tror ikke at det går an å bruke disse modemene på ISDN-linjer. Uansett har jeg ikke noe modem og gidder ikke å kjøpe! Vel.. jeg kan jo som regel sende en mail da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå