Tika Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei. jeg beklager hvis dette er på feil sted, men jeg syntes ikke det helt passet inn under seksualitet gennerelt heller. så jeg håper ikke jeg støter noen. Jeg lurte på om det er vanlig å miste sexlysten under graviditet? har inngen lyst lenger. og om det blir bedre senere i svangerskapet? Jeg har jo vert ganske dårlig med mye kvalme og tretthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Det er helt vanlig. Svært mange føler seg rett og slett helt ræva i første trimester, som du sier pga kvalme og tretthet. I andre trimester er det mange som føler det motsatte, kroppen er ikke så sliten og kvalm mer, og man føler seg ofte bra (hvis man ikke får noen andre plager, da). Da øker gjerne sexlysten. Men mot slutten blir man tung og sliten, sover dårlig osv, og da går sexlysten gjerne ned igjen. Men, alle variasjoner er helt normale :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja det er normalt. Om du får den tilbake eller ikke kan en aldri vite Det er hormonene som har skylden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Kan innrømme at jeg har det sånn jeg også... Håper på bedre tider i 2. trimester Endret 26. juli 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Vet ikke lenger hva sex er jeg..... Vi har "hatt oss" kun 3 ganger i hele sv.skapet ..... Stakar mannen min Eier verken ork eller lyst.... kjenner jeg misunner de som blir umettelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har aldri vært så kåt som i mine svangerskap - så her er det tydeligvis stor forskjell på kvinner Vi hadde sex flere ganger hver dag ... mannen var i himmelen og snakker om det enda - selvom det begynner å bli noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mzluze Skrevet 27. juli 2006 #7 Del Skrevet 27. juli 2006 Vet ikke lenger hva sex er jeg..... Vi har "hatt oss" kun 3 ganger i hele sv.skapet ..... Stakar mannen min Eier verken ork eller lyst.... kjenner jeg misunner de som blir umettelige ← skriver under på denne...sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #8 Del Skrevet 27. juli 2006 Sexlysten er den samme nå som før, umettelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 27. juli 2006 #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Hadde rimelig normal sexlyst i begynnelsen av svangerskapet. For så å få enorm sexlyst i midten av svangerskapet. Nå går jeg mot slutten og begynner å føle at det blir litt "tungvint" da jeg begynner å bli ganske svær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 27. juli 2006 #10 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har aldri vært så kåt som i mine svangerskap - så her er det tydeligvis stor forskjell på kvinner ← Dette kan også variere fra svangerskap til svangerskap- hos samme kvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. juli 2006 #11 Del Skrevet 27. juli 2006 Vet ikke lenger hva sex er jeg..... Vi har "hatt oss" kun 3 ganger i hele sv.skapet ..... Stakar mannen min Eier verken ork eller lyst.... kjenner jeg misunner de som blir umettelige ← Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 27. juli 2006 #12 Del Skrevet 27. juli 2006 Det er vel like normalt både det å miste lysten og det å få mere lysst. Jeg var utrolig kvalm, trett og uvel de første 12 ukene.... men sexlysten bare økte og økte den. og det øker fortsatt. HM.... lurer på hvordan dette skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #13 Del Skrevet 27. juli 2006 Dette kan også variere fra svangerskap til svangerskap- hos samme kvinne... ← Det gjør det helt sikkert, Mireya Jeg kan jo bare snakke for meg selv og mine to svangerskap - som var akkurat like på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tika Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei igjen! Høres ut som mye variasjon ja. Håper jeg er av den typen som det øker for, har en litt frustrert mann her hjemme for tiden. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19 Skrevet 27. juli 2006 #15 Del Skrevet 27. juli 2006 Sexlysten er den samme nå som før, umettelig! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #16 Del Skrevet 27. juli 2006 i starten av svangerskapet var sexlysten stor slik som tidligere,men jeg har sluppet unna kvalmen da=) når det nærmet seg 3 trimester,dabbet det litt av,mye fordi jeg følte jeg var stor og tung,og få stillinger jeg syntes var behagelig.....for ikke å snakke om hvor lang tid det tar å bytte stilling(i forhold til før..haha). nå er det snart termin,vi har fortsatt samleie men ikke så ofte som før.så jeg har passet på å gi ham en blowjob innimellom,for lysten hannes har ikke endret seg=) Så han er fornøyd,men han savner veldig sexlivet vi hadde,så vi gleder oss begge to til vi kan ta oss en real omgang igjen=))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 30. juli 2006 #17 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har ikke merket noen forandringer, det er isåfall heller til det bedre ... Så sant du har ork, så setter nok mannen stor pris på om du vier han oppmerksomhet på andre måter enn selve samleiet Men innerst inne forstår han nok hvorfor du har det som du har det! Håper det bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 30. juli 2006 #18 Del Skrevet 30. juli 2006 I første trimester er de fleste slapp og trett og uopplagt. Kroppen bruker så mye energi og trenger tida på å hente seg inn, og prioriterer ikke lysten på sex. Tredje måned for meg var jeg på jobb, kom hjem og sov en times tid, var våken noen timer for så å stupe i seng i ni-halv ti tiden. Var også mye kvalm og fikk ikke i meg så mye mat. Ble ikke så mye romantikk da. Men satser på at det bedrer seg. Begynner å føle meg mer opplagt nå. Kvalmen er på full retur, selv om jeg nesten ikke orker tanken på middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå