Gå til innhold

hjelp.. hvem sier?

Anbefalte innlegg

Gjest Maaeri
Skrevet

Har fått med meg at etter siste skrift sier noen "Slik lyder Herrens ord". Skal ha brudepikene til å lese tekster (10 år gamle), men er det de da som sier det, eller er det presten som gjør det? Gifter meg til helga.. Må jo informere brudepikene om dette hvis de skal si det..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det var da voldsomt til detaljstyring. Hvis presten mener det skal være der, så klarer han vel å trykke det ut av seg hvis ingen andre sier det. Hvis ikke, så blir dere nok gift uansett, skal du se. Og ikke en kjeft kommer til å legge merke til det.

Gjest Maaeri
Skrevet

Kan ikke noen som vet svare? Vet det ikke er krise, men vi fikk en litt vanskelig prest. Fikk ikke gjøre særlig mye på vår måte, så han kan komme på å si det han OGSÅ hvis det er han som skal det.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

La ham si det da? Eller ring til ham i morgen og spør?

Gjest Maaeri
Skrevet

Ja, tror vi lar presten gjøre det :) Er litt småstressa nå, så planlegger mye tull :o

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Husk å puste med magen :)

Alt ordner seg til slutt! Prioritering er viktig så du ikke er utslitt på den store dagen.

Lykke til, håper dere får en kjempefin dag!

Gjest Maaeri
Skrevet

Tusen takk! :) Ja, kjenner at det begynner å bli litt tungt å puste :o

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ha ringt og spurt presten. Hos oss var det tekstleseren som sa det, jeg vet ikke om det var riktig, men presten protesterte ikke. En 10-åring klarer jo helt fint å slenge på det på slutten.

Skrevet

Presten introduserer tekstlesingen,

Tekstleseren avslutter med:

Slik lyder Herrens ord.

Skrevet

Hos oss introduserte presten tekstlesingen og etter at min søster hadde lest ulike tekster fra bibelen, sa presten: Slik lyder Herrens ord

Gjest nevèsta
Skrevet

Jeg sendte mail til presten og spurte om akkurat det, og han sa at det var hun som skulle lese teksten som skulle avslutte med "slik lyder Herrens ord", så da gjorde hun det ;)

Skrevet
Har fått med meg at etter siste skrift sier noen "Slik lyder Herrens ord". Skal ha brudepikene til å lese tekster (10 år gamle), men er det de da som sier det, eller er det presten som gjør det? Gifter meg til helga.. Må jo informere brudepikene om dette hvis de skal si det..

Den som leser teksten kan avslutte med "Slik lyder Herrens ord". Det er ikke nødvendig å gjøre det, men vanlig i mange tilfeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...