vixen Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Husker noen LØKO? Fikk av og til lov å pusle med det på barneskolen! Husker at det var såå gøy!
Festus Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 JAAA!! Oi.. DET er det lenge siden jeg har sett!! Finnes det egentlig mer?? Gjorde jo matteoppgaver og alt mulig med de.... *savne*
brumma* Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Jaa! Det var skikkelig stas! Husker jeg gjorde alt på arbeidsplanen i full fart for å få mye tid til LØKO! Lurer på om skolene bruker det fortsatt.
vixen Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2006 JAAA!! Oi.. DET er det lenge siden jeg har sett!! Finnes det egentlig mer?? Gjorde jo matteoppgaver og alt mulig med de.... *savne* ← Aner ikke om det finnes mer. Bør vel det? Eller?
vixen Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2006 Aner ikke hva det er jeg da ← Et brett med lokk og masse små plastkvadrater med tall på en side og mønster på den andre. Løser man oppgaven man fikk korrekt danner det et mønster når man snur brettet opp ned og tar av lokket! Skjønte du noe mer?
Svart Katt Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Åh. Ja, Løko var gøy. Husker jeg alltid ville forte meg å bli ferdig med de bøkene for å få ny og vanskeligere. Edit: Hm. Var kanskje ikke løko jeg tenkte på i første omgang, men nå husker jeg Løko også. Fine linken. http://www.tekniskforlag.no/loko.htm Så litt annerledes ut i min tid, men. Endret 26. juli 2006 av Svart Katt
vixen Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2006 Stemmer, vi hadde oppgavebøker også. Det var om å gjøre å bli ferdig med en for å få neste årstrinns vanskelighetsgrad! Hehe
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 ÅÅÅÅHHH! Løko var gøy! Min far er lærer og jobbet i barneskolen når jeg var liten. Og han lånte av og til med seg ulike brett og oppgavehefter hjem, hadde underholdning hele helga gjennom jeg! Og lærte faktisk mye av det også!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Et brett med lokk og masse små plastkvadrater med tall på en side og mønster på den andre. Løser man oppgaven man fikk korrekt danner det et mønster når man snur brettet opp ned og tar av lokket! Skjønte du noe mer? ← Gjør desverre ikke det Kan det være at jeg rett og slett er for gammel? Er 65 modell og begynte i 1. klasse i 1972.
Gjest Camelia Skrevet 26. juli 2006 #11 Skrevet 26. juli 2006 ÅÅÅÅHHH! Løko var gøy! Min far er lærer og jobbet i barneskolen når jeg var liten. Og han lånte av og til med seg ulike brett og oppgavehefter hjem, hadde underholdning hele helga gjennom jeg! Og lærte faktisk mye av det også! ← Samme her. Og det brukes nok fremdeles, i hvertfall gjør min mor barneskolelæreren det. Gjør desverre ikke det Kan det være at jeg rett og slett er for gammel? Er 65 modell og begynte i 1. klasse i 1972. ← Tror jeg ikke. Er 69-modell selv.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #12 Skrevet 26. juli 2006 Jepp, løko finnes fremdeles. Begge barna mine har hatt gleden av å få "leke" med dem på skolen, både i norsk og matte. Det hendte også at de fikk låne dem med seg hjem. Det hendte jeg måtte leke meg litt jeg også da.
jolie Skrevet 26. juli 2006 #13 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har ikke vært borti det som skoleelev selv, men som lærerstudent har jeg hatt undervisning med bl.a Løko
vixen Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har ikke vært borti det som skoleelev selv, men som lærerstudent har jeg hatt undervisning med bl.a Løko ← Ser du hvor populært løko var? Du får bruke det myyye!
jolie Skrevet 27. juli 2006 #15 Skrevet 27. juli 2006 Ser du hvor populært løko var? Du får bruke det myyye! ← Jeg ser det! Skal definitivt inn i idé-mappa mi Jeg var den eneste studenten på gruppa som aldri hadde sett det før, så jeg satt og dilla like mye med det som elevene
Meaty Skrevet 28. juli 2006 #17 Skrevet 28. juli 2006 Det var Løko det het ja! Jeg husker dette veldig godt, tenkte på det for en stund siden men klarte ikke å komme på hva det het. Husker at lærerinnen min brukte det som belønning til de som ble fort ferdig med oppgavene i boka. De måtte jo være riktig løst også selvsagt... Tror vi brukte det fra 1. til 3. klasse, dette var på begynnelsen av 80-tallet. *mimre mimre*
Ottine Skrevet 28. juli 2006 #18 Skrevet 28. juli 2006 LØKO er stas! Husker vi fikk bruke det på skolen - og jeg bruker det fortsatt på jobb. De fleste elevene synes det er gøy!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #19 Skrevet 28. juli 2006 Det brukes fortsatt i skolen - i hvertfall der jeg har vært og undervist. Og jeg syns det er like stas fortsatt jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå