Mislykka 18 åring Skrevet 1. januar 2003 #1 Del Skrevet 1. januar 2003 Godt nyttår alle sammen... La oss håpe det blir et mye bedre år. Forøvrig har jeg brukt kvelden til å helle i meg; 1 kyllingfilet, kolorabi, et rundstykke, 2 sjokolader og marshamallows... Jammen sa jeg fasting. Grått. Hylt. Kranglet. Det var min start på nyåret. Mamma og pappa er bekymret. jeg er sint mot dem. De er redd for å måtte legge meg inn... Jippi. Livet er jammen herlig gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2003 #2 Del Skrevet 1. januar 2003 Oppi alt det vonde, har du foreldre som er glad i deg. Det gir deg en fordel til å takle alt du skal takle. Det virker som du har et støtteapparat, og jeg er glad på dine vegne for det. Alle trenger vi å være små og bli tatt vare på av og til. Lykke til i det nye året, håper du får det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 1. januar 2003 #3 Del Skrevet 1. januar 2003 Får ønske deg et godt nyttår da! Ting kommer til å ordne seg for deg!! Stor trøsteklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå