Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

jeg har aldrig prøvd dette sminke merket, men jeg tenkte på å prøve det siden jeg har hørt så masse bra om dette merket. Jeg lurer på å kjøpe meg id mineral foundation, og kansje id mineral veil... er mineral veil et løst pudder? Å så lurer jeg på om det går ann å kjøpe et slags start kit med de her produktene? tenkte på å kjøpe først hos en hudpleier her i Trondheim, for å finne riktig farge for da kan jeg heller handle de her produktene på nettet senere hvist jeg er fornøyd og når jeg vet mer om fargene. Håper at noen kan svare på det jeg lurer på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Både foundation'en og mineral veil er løst pudder.

Foundationen kommer ikke i så mange farger. Jeg har 2.3 (medium beige), og den passer perfekt på min gultonede hud. Jeg har prøvd den på venninner som har vært både lysere og mørkere enn meg, og den passet til dem også.

Jeg anbefaler virkelig ID bare minerals kabuki brush. Man får et helt annet resultat med denne børsten (og sikkert andre kakubi-bøster også) enn med en stor pudderbørste. I start-kiten følger det med en litt mindre (og helt ubrukelig spør du meg) børste.

Jeg kjøpte mine på ebay...men kunne like gjerne kjøpt dem hos hudpleier, produktene kommer til å vare evig.

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Så du mener at jeg kan få kjøpt et start kit hos en hudpleier, hva inneholder det? men kan jeg bruke foundation først og mineral veil over? Noen som vet hvor de har dette merket i Trondheim?

Gjest Gjest
Skrevet
Så du mener at jeg kan få kjøpt et start kit hos en hudpleier, hva inneholder det? men kan jeg bruke foundation først og mineral veil over? Noen som vet hvor de har dette merket i Trondheim?

Jeg vet de har en start kit med foundation, mineral veil og en liten børste..men om dette selges hos hudpleiere vet jeg ikke. Vet heller ikke hvor du får tak i dette i Trondheim..

Jeg bruker min veil nokså sjeldent... Bruker det av og til alene om jeg bare vil matte ned huden. Synes foundation-pudderet fungerer ypperlig alene, selv om jeg av og til har tendenser til fet hud.

Påfør foundation med lett hånd. Første gang jeg prøvde pudderet så det helt forjævlig ut :ler: Hadde altfor mye pudder i kosten, så jeg så virkelig sparklet ut. Kakubi-børsten er virkelig et funn..

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

hvor på nettet kan jeg få kjøpt den børsten? noen andre som vet angåendew start kit osv?

Gjest Gjest
Skrevet

på beautybridge.com får du kjøpt starter kit til 390 kr.

Det innerholder.2 stk foundation,veil,warmt,kabukibrush,consealerbrush,facebrush,bareskin rev upper (vitaminvann?)og dvd.

Det er et kjempekjøp.

Du kan også kjøpe prøver/samples på colorfulsprinkles.co til ca 22 kr stk.

Gjest gjest1
Skrevet

Nidelven Spa på Solsiden og H2O Hudpleie i Olavshallen fører ID.

Jeg bruker ikke veil, kun foundation. Liker at den er litt skimrende; gir en frisk glød uten at man ser ut som et juletre.

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Takk for svar. Jeg skal sjekke på deto hudpleie salongene

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er det for oss med blandingshud (lett for å bli blank i panne og på haka)? Og bruker dere fuktighetskrem før foundation?

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Jeg tror egentlig at alle, uansett hudtype bor bruke fuktighetskrem før man har på foundation. Hvist man har en fet hudtype så kan man alikevel ha enkelte tørre partier i ansiktet, å da blir foundation ujevn.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror egentlig at alle, uansett hudtype bor bruke fuktighetskrem før man har på foundation. Hvist man har en fet hudtype så kan man alikevel ha enkelte tørre partier i ansiktet, å da blir foundation ujevn.

Jeg har aldri brukt foundation jeg da - bruker fuktighetskrem og kompaktpudder............lurer bare på om jeg skulle ha prøvd foundation istedet.

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Ja det vil jeg annbefale deg å prøve..... tror nok at det vil se mer naturlig ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte det starter kit`et på beautybridge.com og det kosta IKKE 390 kr for alt det der. Selve startpakken kom på 60 dollar PLUSS 20 dollar i frakt. Til sammen ble dette ca 500 kr. PLuss fortolling og moms som jeg enda ikke har fått gjort siden pakken min nå ligger i Oslo og jeg må ringe både til posten og tollen for å få fortollet pakken selv.. snakk om stress!

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Herregud, nå er jeg sikker på at jeg handler produktene hos en hudpleier...

Gjest Gjest
Skrevet

Tror det blir billigere over nett.. Syns jeg såg at et slikt start kit kostet 1000 kr hos hudpleien, eller tar jeg feil?

Gjest Gjest
Skrevet

Er det sånn starter kit med to foundations, kost, concealerkost, dvd, mineral veil og warmth i da??

Gjest Gjest
Skrevet
på beautybridge.com får du kjøpt starter kit til 390 kr.

Det innerholder.2 stk foundation,veil,warmt,kabukibrush,consealerbrush,facebrush,bareskin rev upper (vitaminvann?)og dvd.

Det er et  kjempekjøp.

Du kan også kjøpe prøver/samples på colorfulsprinkles.co til ca 22 kr stk.

Alt dette er oppi,bare kostene koster550kr vis du kjøper de løst der.

Har ikke blitt stoppet jeg ,men det er jo selvfølgelig en risk vett du..

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har ikke noe problem med at jeg ble stoppet.. Betalte som sagt 500 kr for kit'et pluss at jeg må betale 85kr på fortolling pluss moms, men rekner alikevel med å ha "tjent" på å ha kjøpt det på nett :)

Skrevet

Den store starterkiten med foundationer, blush, 3 koster og krem koster rundt 1200 her i Bergen.

Jeg vil absolutt anbefale å ha fuktighetskrem som er tilpasset din hud under. I.D er bra for oss med blanding til fet hudtype. Jeg ville ikke anbefalt det til en med veldig tørr hud.

I.D. inneholder heller ikke alt pyet mange andre merker gjør. Det ser bra ut når en har det på (en ser ikke sminket ut) og har hvertfall hjulpet meg å få en bedre hud. Jeg får nemlig ikke så mye tilstopninger i porene av I.D. og jeg har en fet hudtype som fort får hudormer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...