Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg ny mobil, nemmelig en LG KG800.

Er det noen som har erfaringer med denne? Både gode og dårlige..

De få kommentarene jeg har sett om denne mobilen har vært "bra utseende", men "dårlige funksjoner" etc.. Noen synspunkter? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mye ga du for den? Søsteren min ønsker seg en sånn en...

Skrevet

Jeg fikk den i gave da... Men den ligger vel på rundt 3000-4000 kr... Men da uten abb.... :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde håpet du visste om et knalltilbud et sted ;) Vi har funnet til 2900, men det er litt mye for en fjortis som surrer mye, mister ting etc.

Skrevet

Er det med eller uten abonement du er ute etter?`Må kjøpe den i butikk eller over nett? Jeg var innom en internettside hvor man kunne finne ut hvor den spesifikke mobilen var billigest.. men nå kommer jeg ikke på adresse.. skal spørre typen min om den i morgen :) kanskje den kan være til hjelp for deg. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Er det med eller uten abonement du er ute etter?`Må kjøpe den i butikk eller over nett? Jeg var innom en internettside hvor man kunne finne ut hvor den spesifikke mobilen var billigest.. men nå kommer jeg ikke på adresse.. skal spørre typen min om den i morgen :) kanskje den kan være til hjelp for deg. :)

Uten, hun har kontantkort. Det var på nett jeg fant den. Kelkoo osv. er jo greie steder å søke

Skrevet

Det var kanskje Kelkoo jeg var inne på når jeg tenker meg om...

Den billigste jeg fann på nett var vel også 2900 kr.. Men det var slik nettbestilling.. Det hadde visstnok ikke samboeren min tid til å vente på... så da ble den dyrere..

Ett alternativ er jo å se etter den brukt på finn.no eller noe slikt.. Man kan være heldig noen ganger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...