Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hvorfor har personen over det nicket h*n har? Kremt. Da må noen starte med meg. Endret 26. juli 2006 av Hedda Gabler
Elanor Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Hedda Gabler: Du er en selvopptatt kvinne som har kun giftet seg i håp om å få en god forsørger. Du utnytter og manipulerer andre, og ikke minst: Du er suicidal! ...eller kan det hende du bare liker Ibsen?
Festus Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Elanor: Kan det rett og slett være navnet ditt? Ditt fulle navn, med noen bokstaver fra hvert av navnene??
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Festus: Du digga den drikken du fikk kjøpt før i tida, har ikke funnet noe som kan helt erstatte den
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Festus: Enten liker du å ta en skikkelig fest, eller så likte du veldig godt den drikken som var for noen år siden.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Festus: Du digga den drikken du fikk kjøpt før i tida, har ikke funnet noe som kan helt erstatte den ← Hehe, du rakk å poste den før meg du..
Festus Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Festus: Du digga den drikken du fikk kjøpt før i tida, har ikke funnet noe som kan helt erstatte den ← Festus: Enten liker du å ta en skikkelig fest, eller så likte du veldig godt den drikken som var for noen år siden. ← Fantes det en drikk som het festus?? Det visste jeg faktisk ikke.... oi! En skikkelig fest liker jeg nok, men navnet kommer nok ikke derfra helller.... Bjørnsdatter: Jeg tror faren din heter Bjørn! Silla: Jeg tror du heter Cecilie!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Nope, jeg heter ikke Cecilie og det er ikke forkortelse av navnet mitt. vixen: Hmm, you fix it? Hehe.. Den var dårlig.. Tror du av en eller annen grunn hadde det som russenavn..
vixen Skrevet 26. juli 2006 #12 Skrevet 26. juli 2006 Nope, jeg heter ikke Cecilie og det er ikke forkortelse av navnet mitt. vixen: Hmm, you fix it? Hehe.. Den var dårlig.. Tror du av en eller annen grunn hadde det som russenavn.. ← Nei.. ikke russenavnet mitt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2006 #16 Skrevet 26. juli 2006 Bjørnsdatter: Jeg tror faren din heter Bjørn!← Det er korrekt
Festus Skrevet 26. juli 2006 #18 Skrevet 26. juli 2006 Vixen: Vicky / Vikki (eller noe slikt) er navnet ditt? Eller typen din heter Viktor el.? Hmmm. *tenke*
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #19 Skrevet 26. juli 2006 Festus. Hmm. Fra Kruttrøyk? Eller er mysteriet ennå ikke løst? Mamma snakket om Kruttrøyk-Festus her om dagen faktisk.
Festus Skrevet 27. juli 2006 #20 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Sweet Jane: Kaller du din mann Tarzan?? Ang Festus: Joda, riktig nok.. Min mor kalte meg Festus når jeg lå i magen hennes.. fordi hun trodde helt sikkert at det ble en gutt.... og det var pga Kruttrøyk-Festus... Endret 27. juli 2006 av Festus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå