Gå til innhold

Nicket til personen over

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet (endret)

Hvorfor har personen over det nicket h*n har?

Kremt. Da må noen starte med meg. :sjenert:

Endret av Hedda Gabler
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Få høre da!.. Hvorfor har du det? :)

Skrevet

Hedda Gabler:

Du er en selvopptatt kvinne som har kun giftet seg i håp om å få en god forsørger. Du utnytter og manipulerer andre, og ikke minst: Du er suicidal!

...eller kan det hende du bare liker Ibsen?

:tommel:

Skrevet

Elanor: Kan det rett og slett være navnet ditt? Ditt fulle navn, med noen bokstaver fra hvert av navnene?? :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Festus: Du digga den drikken du fikk kjøpt før i tida, har ikke funnet noe som kan helt erstatte den :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Festus: Enten liker du å ta en skikkelig fest, eller så likte du veldig godt den drikken som var for noen år siden.

Gjest Gjesta
Skrevet
Festus: Du digga den drikken du fikk kjøpt før i tida, har ikke funnet noe som kan helt erstatte den :)

Hehe, du rakk å poste den før meg du..

Skrevet

Festus: Enten liker du å ta en skikkelig fest, eller så likte du veldig godt den drikken som var for noen år siden.

Fantes det en drikk som het festus?? Det visste jeg faktisk ikke.... oi! En skikkelig fest liker jeg nok, men navnet kommer nok ikke derfra helller.... :)

Bjørnsdatter: Jeg tror faren din heter Bjørn!

Silla: Jeg tror du heter Cecilie! :)

Skrevet

Silla: Forkortelse for det egentlige navnet?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nope, jeg heter ikke Cecilie og det er ikke forkortelse av navnet mitt. vixen: Hmm, you fix it? Hehe.. Den var dårlig.. Tror du av en eller annen grunn hadde det som russenavn.. :forvirret:

Skrevet

Vixen: Kan du hete Viktoria feks.?? ;)

Skrevet
Nope, jeg heter ikke Cecilie og det er ikke forkortelse av navnet mitt. vixen: Hmm, you fix it? Hehe.. Den var dårlig.. Tror du av en eller annen grunn hadde det som russenavn..  :forvirret:

Nei.. ikke russenavnet mitt.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Bjørnsdatter: Jeg tror faren din heter Bjørn!

Det er korrekt :Nikke:

Skrevet

Vixen: Vicky / Vikki (eller noe slikt) er navnet ditt?

Eller typen din heter Viktor el.?

Hmmm. *tenke*

Gjest gjesta
Skrevet

Festus. Hmm. Fra Kruttrøyk? Eller er mysteriet ennå ikke løst?

Mamma snakket om Kruttrøyk-Festus her om dagen faktisk.

Skrevet (endret)

Sweet Jane: Kaller du din mann Tarzan?? ;)

Ang Festus: Joda, riktig nok.. :) Min mor kalte meg Festus når jeg lå i magen hennes.. fordi hun trodde helt sikkert at det ble en gutt.... og det var pga Kruttrøyk-Festus... ;)

Endret av Festus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...