Gå til innhold

Ultralyd for å slanke seg?

Pernille23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest gjest1

Synes dette hørtes både like dyrt og vondt ut som fettsuging. Tror jeg holder meg til trening, gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette hørtes både like dyrt og vondt ut som fettsuging. Tror jeg holder meg til trening, gitt.....

Joda, jeg vil vel også anbefale trening og sunt kosthold, men det er jo faktisk noen da, meg innkludert som ikke mister fettet enkelte steder uansett hvor mye jeg spiser sunt, teller kalorier, og trener hardt både kondisjon og styrke. Jeg tror nok ikke jeg ville gått til det skritt å ta fettsuging eller bruke ultralyd ettersom det er så dyrt, men jeg kan forstå hvorfor enkelte velger å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellipseklinikken tilbyr dette, og det er veldig godt mottatt. Koster 5000 - 8000 eller noe sånt for en behandling. Er et alternativ til fettsuging som har blitt godt mottatt, så vidt jeg vet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Skjønner ikke helt hvordan det blir et alternativ til fettsuging, når man fremdeles må suge ut fettet? :klø: Virker bare som en variant av fettsuging slik jeg leser det, men jeg har kanskje ikke skjønt hele greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg undersøkt litt, 300 kroner for 20 minutters behandling med ultralyd, de sier at ultralyd dreper fettceller slik at de drar ut i vevsvæsken, og må derfor forsvinne ut av kroppen selv, eller ved hjelp av lymfedrenasje.. på klinikken lovte de faktisk resultat etter første behandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...