Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spotec og Mirage-sandalene ser jo omtrent helt like ut, er det noen merkbar kvalitetsforskjell, og hva bør man i så fall velge?

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd Mirage, men fordelen med de framfor Spotec er at de har stramming foran over tærne så de kan tilpasses mer enn Spotecsandalene

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Mirage, men bruker Spotec nå, og de er fæle. Unisex-modell liksom, tilpasset en kjempebred fot, og passer i hvert fall ikke til harde sykehusgulv som jeg i hvert fall bruker dem til. Men de er strengt tatt greie nok, hvis du ikke skal bruke dem flere timer i strekk. jeg er på utkikk etter nye sko, tar gjerne i mot tips!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har spotec-sandaler, men har ikke brukt dem på sikkert 2 år. De var vonde å gå i og de absorberte ikke fotsvette, snarere tvert i mot... Ble anbefalt Ecco-sandaler istedet. De er helt fantastiske! Riktignok noen hundrelapper dyrere enn Spotec, men verdt pengene hvis man f.eks er sykepleier og går/står mye på jobb.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har mirage og syns de er mye lettere på foten enn spotec. Mine mirage var ganske harde den første uka før de formet seg etter foten min.

Skrevet

Jeg kjøpte spotec for noen uker siden, og er skuffet. :frustrert:

Hadde hørt SÅ mye positivt, men ikke er de særlig myke og støt absorberende og t.o.m mine svangerskapshovne føtter er for smale til at de sitter godt på foten.

Kommer ikke til å anbefale de til noen :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Har lyst åprøve mirage da jeg ikke er så fornøyd med spotec.

Men wistex .nu tar jo 100kr i frakt og 50 kr i ekspedisjon.

Hvilke buutikker selger de?

Skrevet

Jeg har et par av hver, men syns ikke det er så stor forskjell på dem.

Mine mirage er kjøpt i en wistexforreting.

Skrevet

Takk for hjelpen folkens. Kan se ut som om det blir Mirage, hvis min kjære finner dem på tilbud. Har hørt rykter om at Wistex selger dem til 299 nå...

Gjest smosh
Skrevet

hva i all verden er det dere snakker om????

Gjest Virvel
Skrevet
Har ikke prøvd Mirage, men fordelen med de framfor Spotec er at de har stramming foran over tærne så de kan tilpasses mer enn Spotecsandalene

Jeg har nylig kjøpt meg Spotecsandaler, og de kan da reguleres over tærne, de. Er veldig fornøyd med dem, de er riktignok litt brede, men når jeg strammer dem inn maksimalt er de kjempegode på foten. Synes det er som å gå på puter, jeg. :ler:

Gjest Sille
Skrevet

Jeg synes spotecsandalene var utrolig ubehagelige, varme og stygge (!). Etter to dagers bruk kjøpte jeg meg nye sandaler av merket Teva -helt fantastiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...