Gjest Gjest_Isadora_* Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Har vaert her i en uke naa, og reiser hjem neste uke, lurer paa om dere har tips til hva jeg ABS MAA TA MED MEG hjem! Er spesielt interessert i kosmetikk osv..men gjerne andre ting ogsaa.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 De har jo masse bra sminkemerker som ikke finnes i Norge. Bl.a Bobby Brown, MAC, Stila, Shu Uemura, Laura Mercier...Listen kan gjøres lang!
Gjest Kanelia Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Hårprodukter (frisørmerker) er mye billigere i USA enn i Norge. Og joggesko... Og så ville jeg absolutt sjekket ut sminke fra merkene nevnt i innlegget ovenfor.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Redken shampoo og balsam skal visst være kjempebillig der i forhold til i Norge!
Karamba Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Da jeg var i USA kjøpte jeg både digitalt kamera og videokamera. Får det til rundt halve prisen av det som det koster her hjemme...
mee mee Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 kjøp sko, mye billigere! å mange hudpleie merker som dermalogica, md osv.. mange sminkemerker er også mye billligere slik som maxfactor. så er hårprodukter billigere, redken, kms, bed head osv medisiner og vitaminer er også myyyee billigere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå