Gå til innhold

Slikke..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg blir slikket av kjeresten, synes jeg egentlig ikke at det er så fantastisk som mange synes, er det fordi jeg ikke liker det, eller at han ikke gjør det på "riktig" måte for meg. Jeg har ikke erfaring med dette fra før, men jeg vet at han har....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har forskjellige lyster. Kanskje han ikke gjør det slik du vil han skal? Fortell ham når han gjør noe godt, rettled og vis...

• 11 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror at de fleste gutter slikker jenter mye fordi de liker det selv veldig godt. Du kan jo alltids prøve å rettlede ham slik at det blir bedre for deg.:D

Skrevet

Man møter av og til menn som "en gang for alle" har lært hva som er godt for jenter. De glemmer også gjerne at det kan variere fra person til person - og det er små marginer...

Dessuten er det ikke alle som liker å bli slikket... det er dte også mange som glemmer, av begge kjønn.

Skrevet

Hvis du ikke slapper av 100%, har du heller ingen glede av det. Tillat deg selv å bare ligge og nyte...

Skrevet

Kan være begge deler?

Si hva du liker, rettled han. Er det ikke fantastisk da heller, så liker du det rett og slett ikke. Ikke verre enn det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...