Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Har hørt litt ulikt. noen mener at en skal veie seg om kvelden etter at en har spist mens noen mener at en bør veie seg om morningen før en har spist. hva er rett egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Vet ikke hva som er rett, men jeg har alltid hørt at man skal veie seg om morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Èn gang i uka, på fast tid om morgenen, etter at man har vært på do (og gjør hva man nå gjør når man står opp) og før man har spist eller drukket noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg og har hørt en gang i uken på morningen etter do besøk. Jeg veier meg ihvertfall på morningen, veier jo nesten 1 kg mer på kvelden enn på morningen. Og jeg vil gjerne veie minst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg veier meg også på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Det beste er helt klart om morgenen før du har spist, ja, for da starter du med "blanke ark" på en måte. Det varierer jo hva du putter i deg i løpet av en dag, så veier du deg om kvelden vil du ikke få et riktig bilde av utviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 30. juli 2006 #7 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg veier meg på lørdag morgen, rett etter at jeg har stått opp og gått på do. Veier meg også alltid i undertøy/naken. Da er alle forhold helt like for hver gang, og jeg får et mest mulig realistisk bilde av hva jeg faktisk veier. Som noen andre her nevner, så veier jeg også ca 1 kg mer på kvelden så det er mer motiverende å veie seg på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå