Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #41 Skrevet 19. august 2006 Du høres veldig forelsket ut TS! Deilig at det ser ut som om ting kanskje kan ordne seg for dere! Må bare ønske deg lykke til jeg!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #42 Skrevet 20. august 2006 Hei, takk Jeg er veldig betatt av henne. Tror kansje det er bedre å si det slik. Det er tross alt veldig lenge siden vi møttes sist. Men jeg vet også at det er veldig lett å forelske seg i henne. Som svømmetak.. Man glemmer det ikke Jeg tror det må være umulig å falle ut av forelskelse med henne. En gang sente jeg henne en liste over de ting jeg likte ved henne, og slik hun var for meg. Hun svarte at hun lo så hun nesten trillet ut av sengen:) Og her om dagen ville hun berømme meg for min plettfrie hukommelse, da jeg kan nevne ting hun har sagt for lenge siden. Men jeg tror ikke hun helt forstår? For det har ingen ting med min hukommelse å gjøre, og hva angår lister over ting jeg liker, så er hun den eneste jeg noen gang har gitt en slik. Det har med henne å gjøre, og jeg vil så gjerne at hun skal forstå det. Jeg har en veldig respekt for henne og jeg synes hun er veldig intelligent. Det at hun skal bli sykepleier smelter hjertet mitt og jeg tenker at hun er den fineste jeg noen gang har møtt. I morgen begynner hun på skolen igjen, og det ergrer meg at jeg ikke vet hvor hun bor nå, slik at jeg kunne sent henne en ny ransel med nye blyanter, skiveblokk, filofax, post-it lapper, viskelær, permer og alt hva man skulle trenge under dager lik hennes.
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #43 Skrevet 20. august 2006 Kan du ikke sende en sms og si akkurat det da? At det erger deg at du ikke vet hvor hun bor, for da hadde du sendt henne +++.. Hvis du føler at dere er "på nett" igjen nå, så er jo det bare utrolig søtt da! Men hvis du er litt usikker på hvor du har henne, så kan du bare sende henne en lykke til hilsen. Det setter hun nok pris på Synes forresten du er flink til å sette ord på følelsene dine jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #44 Skrevet 20. august 2006 Jeg har sent henne en sms, men hun har ikke svart ennå. Jeg sa dog ikke det, men jeg kan jo si det senere om jeg hører ifra henne igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå