Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jo ok. Kanskje ikke personen er smålig, men det er smålig å gjøre sånt, mente jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke om jeg er så flink med den lille stemmen min, chrissy? Var overbevist om at det var denne jeg lyttet til sist, men da gikk det visst ikke så bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Forstår hva du mente, towlie :) Det skal nok mye til før jeg tenker slik alikevel. Liker personen godt vet du :)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Vet ikke om jeg er så flink med den lille stemmen min, chrissy? Var overbevist om at det var denne jeg lyttet til sist, men da gikk det visst ikke så bra.

Det var kanskje spørs på hva du ville? Hvilken mening man trekker ut av det som skjedde? Det var det jeg mente med at det man gjør kan være fornuftig, selv om man ikke ser det da, eller nå. Alt vi gjør og alt vi er med på former oss som mennesker. Om vi er konstruktive så blir det til det bedre....

Kanskje du kan sende en bursdagshilsen og beklage det som skjedde sist? Slik at du kanskje slipper fri fra dette som ble dumt, eller det du angrer på? Jeg vet ikke... Ønsker deg lykke til :)

Det går jo ann å skrive akkurat hva man tenker også...

Gjest Gjest
Skrevet

Hm. Fint sagt det der, chrizzy. Det jeg ville var jo å varme litt og nå når jeg tenker etter ble jeg vel fortalt av denne personen at det gjorde det også :) Alikevel vet jeg ikke hvor mye godt det kom ut av det. Jeg sitter iallefall her og savner denne personen nå. Det er en veldig fin og spesiel person, chrizzy. Det er vel derfor jeg vil gratulere også, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å få tilbake noen kontakt alikevel.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hm. Fint sagt det der, chrizzy. Det jeg ville var jo å varme litt og nå når jeg tenker etter ble jeg vel fortalt av denne personen at det gjorde det også :) Alikevel vet jeg ikke hvor mye godt det kom ut av det. Jeg sitter iallefall her og savner denne personen nå. Det er en veldig fin og spesiel person, chrizzy. Det er vel derfor jeg vil gratulere også, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å få tilbake noen kontakt alikevel.

Gjør det :) Jeg tror at du også er en fin og spesiell person, det tror jeg også at h*n synes selv om kontakten ikke er der! :klem:

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Hmm, jeg synes Chrizzy sier mye bra her. Men jeg synes det kommer litt an på hva du har gjort. Og hvilken relasjon du har til vedkommende. Jeg personlig ville for eksempel overhodet ikke satt pris på å få en bursdagsmelding fra en av eksene mine, som har oppført seg utilgivelig. I enkelte situsjoner vil man helst bare glemme at en person eksisterer, det gjør bare vondt å bli påminnet det som har skjedd, uansett hvor mye personen som gjorde dette angrer. Nå er det selvfølgelig vanskelig å spekulere i hva dette kan være for noe. Men jeg synes ihvertfall at hvis det er en eks du snakker om, bør du tenke deg om engang ekstra før du sender en melding.

Endret av ayrabeth
Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja, det er kanskje det jeg mener med at man vet selv :)

Gjest Gjest
Skrevet

Neida, det er ikke noe sånt, ayrabeth :) Ikke er det noen eks av meg heller. Om det er utilgivelig vet jeg ikke? Jeg vet ikke om "det" er grunnen heller. Om det noen gang var det. Det kan være fordi personen har kjæreste eller hadde det. Jeg vet ikke. Jeg skal tenke litt på alt dette og så får vi se om jeg sender en bursdagshilsen. Gjør jeg det så er det iallefall ment som bare noe godt. Bare for å si at man husker på personen og syns det er en dag verd å markere. Ville selvsagt være fint å få tilbake noen kontakt også, men det tror jeg som sagt det skal mye til for å få til.

• 3 uker senere...
Skrevet
Hun skrev tilbake til meg :)

Er du TS? Svarte hun på gratulasjonshilsenen din?

Skrevet
Er du TS? Svarte hun på gratulasjonshilsenen din?

Ja, vil du ikke tro det :) Skvatt litt faktisk :)

Skrevet

Når jeg leste det du skriver første gangen så håpet jeg skikkelig at hun skulle gi lyd fra seg. For din del for jeg forstår at hun må være noe helt spesielt for deg. Og nå har det skjedd! :hoppe: Du skal aldri si aldri med oss jenter serru ;) Kansje hun har tenkt på deg også ;)

Skrevet

Hei, takk du! Hun skrev til meg i dag igjen faktisk :)

Det er litt uvannt for meg merker jeg. For hvor enn mye jeg har hatt lyst til å høre fra henne igjen, så hadde jeg nesten lagt det helt ifra meg. Så på det som nærmest en umulighet.

Selv når hun svarte på fødselsdagshilsen min tenkte jeg som så at det kansje var den siste gangen jeg ville høre fra henne. I hvertfall på veldig lenge. Så jeg skrev tilbake at hun måtte passe godt på seg selv og slikt, i tilfelle det ble med denne ene gangen.

Men i dag pep det altså i telefonen min igjen :)

:ler: jeg ler litt for meg selv. I det jeg mottok den første mld fra henne, og i det hun avslutter den siste setningen, så står det helt klart for meg hva det er jeg liker så godt ved henne. Jeg vet ikke om noen andre ville forstått det, ei heller henne selv - men for meg er det noe helt magisk ved ting hun sier, og måten hun bruker ordene på. Det forteller meg noe om henne, og det jeg finner er noe helt fantastisk :) Jeg lurer på om andre ser det? De hun er rundt på en helt vanlig mandag, som i dag og tirsdager som i morgen. Jeg håper de gjør det, og dersom ikke, så er det deres tap.

Jeg håper hun skriver til meg igjen.

Skrevet
Så bra da! Godt å høre :klem: Lykke til.

Javisst! Tusen takk :) Har ikke hørt noe mer men.. Kansje det tikker inn en i morgen :) I mellomtiden prøver jeg å være flink :)

Skrevet

Nå skrev hun igjen, og jeg føler meg som i himmelen :)

Skrevet

Så utrolig bra! Kanskje dere kan møtes snart da :)

Skrevet
Så utrolig bra! Kanskje dere kan møtes snart da :)

Pussig :) Jeg ymtet innpå det ovenfor henne i går. Men sa også at vi ikke trengte å mase noe med det, men ta det når vi følte at det passet slik. Grunnen til det er fler egentlig. For det første er jeg litt redd for å skyve henne ifra meg igjen ved å mase, og for det andre fortalte hun meg at hun er på vei ut av et lengre forhold nå, og da forstår t.o.m. jeg at det kan være litt vanskelig å "møte" en annen. Selv om man sikkert vil :) Det må være lov å bruke litt tid. Det er jo til det beste for meg også. Jeg vil jo ikke at hun skal sitte hos meg, og tenke på en annen.

Jeg har ventet på henne før, og kan godt vente litt til på henne :) Nå er jeg bare kjempeglad for å i det hele kunne snakke litt med den jeg liker så godt igjen :)

Jeg har sagt det mange, mange ganger nå - men hun er så fantastisk. Ikke vet jeg helt hvordan jeg skulle forklart det heller, men hun gjør meg svimmel og "interessert".. Jeg tror det er et godt ord? Hun stjeler fokuset mitt, og jeg liker det :)

Hun skal bli sykepleier, kan du tenke deg! For meg er det så åpenbart liksom. At hun har lyst til å bli det. Selvfølgelig har hun lyst til det :) For meg er det helt naturlig og nok en gang får jeg tanker høyrer enn de høyeste tårn om henne. Om hun blir det eller ikke, betyr ingen verdens ting. Det er ønsket om å bli det som betyr noe. Og hun ønsker :)

Siden jeg fikk pratet litt med henne igjen, så har jeg bare sittet å fundert over hvordan jeg kan være så heldig? Hun er eksepsjonell. På alle mulige måter, og det er ikke bare noe jeg sier. Hadde du truffet henne så hadde du forstått nøyaktig hva jeg mener. Ti kniver i hjertet :)

Skrevet

Så koselig! Du skriver veldig fint gjest, og du høres veldig fornuftig ut. Fortsett å gi henne tid, så vil dere nok møtes før eller senere. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...