Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Kan man sende bursdagshilsen til en man har dummet seg ut ovenfor, hvor det resulterte i at dere mistet kontakten og at personen mest sannsynlig ikke ville prate mer med deg den gang? Kansje ikke i dag heller?
Gjest Luci Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 I dag har du iallefall en unnskyldning for å ta kontakt. Så får det bli opp til den personen å svare, så kan du ta det derfra..
Gjest Klodrik Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Bare ikke forvent et svar, blir jo en hyggelig overraskelse om det kommer, men...
mallina Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Tja, det spørs, hvis ikke du vil føle deg dum hvis han ikke svarer deg. Men det kan jo trossalt være at han faktisk svarer deg, og dere kanskje kan få oppklart det som skjedde? Jeg hadde iallefall gjort, og lagt det bak meg hvis han ikke hadde svart.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Det kan du vel:) Skriv at du vil benytte anledningen til å ønske vedkommende til lykke med dagen. Og samtidlig beklage det som skjedde (hvis du gjør det) Så kan du vel bare si at du savner denne personen.
BlueEyes Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Hvis du ønsker å gjenoppta kontakten, så send en melding. Som nevnt tidligere er det en utmerket anledning til å vise initiativ uten å "legge hodet på stabben".
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Hei, takk for svar Det er ikke ennå Luci, men snart. Sant at man har en unskydning på en dag som dette, men nettopp det i seg selv gjør det litt dumt også kansje? For da kan det vel kansje oppfattes som om man "bruker" denne unskyldningen og gir seg selv rett til å ta kontakt, om det kan forstå hva jeg mener med det. Forvente svar.. Hva skal jeg si til det? Nei. Overhodet ikke. Jeg tror desverre ikke det kommer noe svar uansett. Hyggelig er bare forbokstaven om noe slikt mot formodning skulle komme, men det er ikke lenger noe jeg tør å håpe på en gang.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Det gjør vel ingenting at du bruker dette som en unnskyldning for å ta kontakt. Bare positivt å være litt ydmyk innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Jeg ville vel først og fremst bare ønske gratulerer med dagen, blueeyes. Å gjenoppta kontakten er nok bare å glemme er jeg redd. Til det må det nok et mirakel til. Og jeg skulle gjerne unskyldt alt som skjedde også, Silla - men som sagt.. Det krever at man får pratet, så.. Jeg har sent gratulasjoner før uten respons, så jeg forventer meg ingen ting.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Okay. Men det skader ingen at du sender en gratulasjon i hvertfall:) Det kan hende at det varmer litt, selv om denne personen ikke kommer til å gi uttrykk for det. Og er det slik at det bare skaper irritasjon, så får det så være. Jeg går ut i fra at det ikke kan oppfattes som at du håner eller gjør narr.. Jeg aner jo ikke hva du har gjort denne personen, men hvis det er super ille så kan det kanskje oppfattes som sjikane? Men så langt har du vel ikke gått.. Men i så fall, får du holde deg unna..
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #11 Skrevet 26. juli 2006 Kan man sende bursdagshilsen til en man har dummet seg ut ovenfor, hvor det resulterte i at dere mistet kontakten og at personen mest sannsynlig ikke ville prate mer med deg den gang? Kansje ikke i dag heller? ← Det bekymret meg også. Men nå en måned senere prater vi igjen, og hun fikk gratulerer nå! :D
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #12 Skrevet 26. juli 2006 Neida, det oppfattes nok ikke som noen hån eller narr. Har ikke gjort noe "galt" på den måten. Faktisk vet jeg ikke helt hva som kan ha blitt oppfattet som "galt" og hva ikke. Jeg vet om noe jeg ikke burde gjort, og det er jeg veldig lei meg for men jeg har aldri fått pratet med denne personen igjen, så jeg vet ikke hva den tenker om det. Det er lenge siden nå og jeg sente vel gratulasjon i fjor også. Håper vel som du sier at det skal varme litt.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #13 Skrevet 26. juli 2006 Det bekymret meg også. Men nå en måned senere prater vi igjen, og hun fikk gratulerer nå! :D ← Glad for dere Godt å høre at det kan gå sånn også.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #14 Skrevet 26. juli 2006 Ja, det er kjipt å bare miste kontakten med venninner uten å ha dummet seg engang, men etter en stund er det så lenge siden at det blir for dumt. Ordner seg alltid på et vis
Gjest Chrizzy Skrevet 26. juli 2006 #15 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Bare gjør det, du har ingenting å tape! Har du? Hva er det verste som kan skje? Det beste er vel at du får et svar tilbake Det er kanskje bedre å gjøre det enn å angre på at du ikke gjorde det? Eller lure på hva som kunne skjedd om du gjorde det, om du gjør det så vet du i alle fall det. Jeg tror også at det er stor sjanse for at det vil varme, selv om du ikke skulle høre noe tilbake Endret 26. juli 2006 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #16 Skrevet 26. juli 2006 Glad å høre det gikk bra, Towlie Og det er kansje bedre å gjøre det enn å ikke gjøre det, chrissy. Det som ødelegger litt for meg er kansje at det i forrige tilfelle var motsatt. At jeg gjorde "det" og ikke skulle gjort det. Det er lett å bli forvirret etter hvert og til slutt nesten ikke vite hva man skal og ikke skal når alt man vil er å gjøre noe riktig. Likte det du sa om at det sikkert varmer uansett. Får håpe det stemmer om jeg gjør det.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #17 Skrevet 26. juli 2006 Hvis ikke er det jo h*n som er smålig som ikke tar imot en hyggelig hilsen med åpne armer. Bare tenk på det om du får et negativt svar, og kjør på :D
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #18 Skrevet 26. juli 2006 Da er det bare å heve seg over dette og sende i vei en hyggelig gratulasjon
Gjest Chrizzy Skrevet 26. juli 2006 #19 Skrevet 26. juli 2006 Ja, jeg tror jeg aner hva du mener. Av og til lønner det seg å gjøre noe man føler at man trekkes mot, andre ganger ikke. Det er lett å bli forvirret. Jeg har alltid tro på den minste stemmen inni en, den som "roper" svakest, den stilleste stemmen av de som sloss inni en når man er forvirret... Jeg vet ikke om det hjelper noe. Men om man hører etter så vet man egentlig. Jeg tror at uansett hva du gjør så er det fornuftig, sammenhengen ser man kanskje senere
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #20 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har litt problemer med å tenke på den måten, towlie og det vil jeg heller ikke. Vet du mener det godt, men jeg kommer aldri til å se på denne personen som smålig uansett. Faktisk er personen alt annet enn det. Det er den beste personen jeg har møtt noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå